پاکت بسته بندی غذای مرغ مینا

پاکت بسته بندی غذای مرغ مینا مشکی نارنجی از جلو

در این مقاله ابتدا به غذای مرغ مینا میپردازیم سپس پاکت بسته بندی غذای مرغ مینا را بررسی میکنیم.

غذای مرغ مینا چیست؟

یکی از مهم ترین قسمت های نگهداری مرغ مینا، تغذیه این پرنده است. غذای مرغ مینا باید ارزش غذایی بالایی داشته باشد. مرغ مینا به دو دسته وحشی و اهلی دسته بندی می شود. مرغ مینا وحشی در طبیعت زندگی می کند و همه چیز خوار است. مرغ مینای وحشی، از شهد گلها، حشرات و جانوران کوچک مثل ملخ، کرم، حلزون و پروانه، انواع میوه ها و دانه ها به عنوان غذا استفاده می کند.

مرغ مینای اهلی با مرغ مینای وحشی متفاوت است و فقط از غذای نرم تغذیه می کند. اصلی ترین و مهم ترین غذای مرغ مینای اهلی، پلت است.

بهترین غذا برای مرغ مینا

پلت، بهترین غذا برای مرغ مینا است؛ اما باید در تغذیه پرنده با پلت، تعادل را رعایت کرد. پلت ها انرژی غذایی بالایی دارند و در اثر زیاد مصرف شدن آنها، مرغ های مینا چاق می شوند. اگر مرغ مینا پرخوری کند و چاق شود، به احتمال زیاد به بیماری کبد چرب دچار خواهد شد و مریض می شود! هم چنین در اثر زیاد خوردن پلت، آهن اضافی این خوراکی در بدن مینا جمع می شود و تعادل راه رفتن مرغ مینا را بر هم می زند. برای سالم ماندن و رشد مناسب مینا، بهتر است مانند غذای مرغ عشق ها از دیگر گروه های غذایی مانند سبزیجات و میوه ها برای تغذیه پرنده استفاده کنید

غذای مرغ مینا خانگی

همانطور که تا اینجا با شما صحبت کردیم، پلت بهترین غذا برای مرغ مینا است؛ اما نباید به عنوان یک خوراکی اصلی و همیشگی برای تغذیه این پرنده محسوب شود. غذاهای نرم، سبزیجات و میوه ها هم از جمله غذاهای مناسب برای تغذیه مرغ مینا خانگی محسوب می شوند.

یکی از بهترین میوه ها برای مرغ مینا، سیب است. شما می توانید سیب را به صورت کامل رنده و نرم کنید و سپس به پرنده خود بدهید. مرغ مینا علاقه زیادی به سیب دارد. میوه های دیگر مانند موز، انجیر، انگور، توت، خیار و گلابی هم از جمله میوه هایی هستند که می توانید به عنوان غذای مرغ مینا خانگی به او بدهید.

در منوی غذایی مرغ مینا، همیشه جایی را برای سبزیجات نگه دارید. این پرنده های زیبا و خوش آواز، از خوردن سبزیجاتی مانند کاهو استقبال خواهند کرد.

همچنین می توانید مقداری سینه مرغ را بدون ادویه بپزید و به پرنده خود بدهید. سینه مرغ سرشار از پروتئین است و باعث سرحالی و رشد پرنده می شود. یکی دیگر از خوراکی های خوشمزه برای مرغ مینا، پنیر بدون نمک است.

نکته مهمی که در تغذیه مرغ مینا باید بدانید این است که باید به تدریج غذای این پرنده را تغییر بدهید؛ زیرا تغییر ناگهانی غذای مرغ مینا باعث برهم خوردن عملکرد دستگاه گوارشی این پرنده می شود!

پاکت بسته بندی غذای مرغ مینا

با توجه به استقبال از پرنده های زینی در محیط زندگی نگهداری پرندگان رشد چشمگیری کرده است،به مراتب همین امر سبب شده است که بازار فروش پرندگان زینتی داغ تر شود.

یکی از پرندگانی که مورد توجه دوستداران پرنده های زینتی قرار گرفته است مرغ مینا میباشد. که در کنار فروش پرنده فروش مشتقات این پرنده هم رشد خوبی کرده است.از جمله این مشتقات غذای مرغ مینا میباشد.

که در این امر به سه صورت شما میتوانید بسته بندی کنید.

1-شما میتونید تمام پاکت های که به صورت عمومی در سایت زیپ پک عرضه میشود تهیه کنید و دان فله را به صورت بسته بندی در وزن های مناسب با فروش خودتان بسته بندی کنید

2- با توجه به امر مهم تبلیغات میتوانید بر روی پاکت ها چاپ بزنید که در سفارش پایین چاپ سیلک مقدور است  اطلاعاتی از قبیل( لوگو،شماره تلفن،آدرس صفحات مجازی،توضیحاتی راجب محصولی که بسته بندی کرده ای) را چاپ کنید.

3- در صورتی که شما شرکت تولید غذای مرغ مینا هستید میتوایند با سفارش حداقل 1 تن چاپ سیلندر را تجربه کنید

سخن زیپ پک

مطمئنا 3 مرحله که در بالا بررسی شد برای بسته بندی غذای مرغ مینا با توجه به هزینه ای که شما انجام میدهد سود بسیار مناسب و چشم گیری را به شما بر میگرداند،بسته بندی هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری هدفمند و مطمئن برای کسب کار شما به شمار میرود. اگر شما هم به دنبال پاکت بسته بندی غذای مرغ مینا هستید، ما میتوانیم به شما کمک کنیم.

بهترین پاکت بسته بندی غذای مرغ مینا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *