پاکت بسته بندی حبوبات

پاکت بسته بندی حبوبات

یه کی از بهترین و به صرفه ترین بسته بندی های حبوبات پاکت زیپ دار میباشد در ادامه مقاله به پاکت بسته بندی حبوبات میپردازیم و انواع پاکت زیپ دار و بدون زیپ را بررسی میکنیم.

خواص حبوبات:

حبوبات بسیار کم چرب هستند و منبع پروتئین گیاهی و گلوسیدها محسوب می‌شوند.

از این گذشته این مواد غذایی مفید دارای مواد معدنی و ویتامین‌های مختلفی از جمله کلسیم، پتاسیم، آهن و ویتامین‌های گروه B می‌باشند.

حبوبات از جمله گیاهان پروتئینی هستند که مقدار زیادی پروتئین، کربوهیدرات و مواد معدنی

مثل آهن، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و ویتامین‌ها خصوصاً ویتامین‌های گروه B دارند.

انوع حبوبابات:

  • نخود سفید
  • نخود سیاه
  • نخود فرنگی سبز
  • لوبیا چیتی
  • لوبیا قرمز
  • لوبیا سفید
  • لوبیا چشم بلبلی
  • لوبیا سیاه
  • لوبیا عروس
  • لپه
  • عدس سیز
  • عدس قرمز
  • عدس قهوه ای
  • عدس نارنجی
  • ماش
  • باقلا

مزایای حبوبات

1- پروتئین: همانطور که در قسمت بالا گفته شد یکی از فواید حبوبات داشتن پروتئین می باشد که برای سلامتی پوست و حفظ زیبایی مو ها و تقویت ناخن بسیار موثر است. حبوبات را از برنامه غذایی خود به هیچ عنوان حذف نکنید که یک ماده مغذی به نام آمینو اسید دارد و سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و متابولیسم را نیز بهبود می بخشد.

2- فیبر: فیبر ماده ای است که مصرف آن برای رژیم و کاهش وزن بسیار موثر می باشد و یکی از خواص بی نظیر حبوبات در سلامتی می باشد. زمانی که شما مواد غذایی که سرشار از فیبر می باشد را استفاده می کنید تا چند ساعت احساس سیری پیدا کرده و در طول روز کم تر غذا می خورید. همچنین این خاصیت را دارد که دستگاه گوارش را پاکسازی کند و سموم اضافی را از آن خارج کند، به افراد دیابتی مصرف حبوبات توصیه می شود.

3- فولات: فولات یکی از مواد معدنی می باشد که بیش تر برای مادر و جنین ضروری و لازم است. فولات که نام دیگر آن اسید فولیک می باشد، برای رشد نوزادان موثر است، مادران باردار و شیرده برای حفظ سلامتی کودک خود حتما باید حبوبات را در برنامه ی غذایی خود جای دهند، اما نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که در خوردن آن زیاده روی نکنید. حبوبات با افزایش ویتامین و سلول های قرمز خون موثر برای نوزاد می باشند.

4- آهن: آهن برای بدن بسیار ضروری است، مخصوصا برای خانم ها که کم خونی در آن ها شایع می باشد. برای دریافت آهن می توانید از حبوبات استفاده کنید که اکسیژن لازم را به سلول ها می رساند و موجب می شود که فرد در تمام طول روز پر انرژی باشد.

5- منگنز: منگنز فواید بسیاری برای سلامتی بدن دارد و تاثیرات فوق العاده ای بر جذب کلسیم در بدن، کنترل قند خون و سلامت استخوان ها و مفاصل و همچنین حفظ سلامتی هورمون های جنسی دارد.

6- منیزیم: برای حفظ سلامتی قلبی و عروقی و تقویت عضلات بدن و استحکام بخشیدن به استخوان ها به آن نیاز است، پیشنهاد می شود که ورزشکاران برای دریافت انرژی و تقویت عضلات به سراغ حبوبات بروند.

7- آنتی اکسیدان: بیش تر ما از نقش آنتی اکسیدان در سلامتی مطلع می باشیم. آنتی اکسیدان برای تقویت سیستم ایمنی بدن لازم و ضروری می باشد و برای مبارزه با رادیکال های آزاد و آلودگی ها، بدن به آن احتیاج دارد، با مصرف حبوبات میزان آنتی اکسیدان بدن را افزایش دهید.

بهترین روش نگه داری حبوبات

1-دور از گرما

2-دور از  نور مستقیم آفتاب

3-در جای خشک خنک باشد

4-از نفوذ رطوبت در امان باشد

ضرورت بسته بندی حبوبات:

مروز زمان و تغییر کردن رویه زندگی و ماشینی تر شدن کار ها باعث شد مصرف ککنده گان به سمت کار های راحت تر رو بیاورند.

به فرض مثال رشد تاکسی های اینترنتی از زمانی شروع شد که کاربر ها هدر رفت وقت را ترجیح دادن به منتظر ماندن جهت پیدا شدن تاکسی برای مسیری که مد نظرشان هست و مثال های خیلی زیادی وجود دارد

مرور زمان باعث شد که زمات ارزشمند تر شود و رسیدن به نیاز های روز مره و کلان در زمان کمتری انجام شود . رفته رفته خیلی از تولید کننده ها محصول ها را بسمت بسته ای اوردند تا فله فروشی

از جمله عموامل مهم بستهبندی کردن محصولی مثله حبوبات میتواند در امان بودن حشرات و رطوبت و ویروس هایی موجود در هوا در حین جابه جایی باشد.

فروش به صورت بسته بندی حبوابت چه نکات مثبتی دارد؟

برند شما زمانی که روی بسته بندی حبوبات چاپ می شود، دیده خواهد شد. به عبارتی می توان بسته بندی و طراحی محصول را شخصیتی برای برندتان دانست. هرچه این بسته بندی شکیل و لوکس باشد، برند شما لاکچری تر خواهد بود. پس نباید آن را دست کم بگیرید. از طرفی تا زمانی که شما بسته بندی مناسب و جذابی نداشته باشید، مصرف کنندگان ترغیب به خرید حبوبات شما نخواهند شد در نتیجه برندتان هم دیده نمی شود. اگر می خواهید برای برندسازی مسیر درستی را پیش بگیرید پیش از هر چیزی باید روی طراحی بسته بندی حبوبات سرمایه گذاری کنید.

یک بسته بندی اصولی و استاندارد می تواند باعث افزایش فروش شما شده و در نتیجه به دیده شدن برند شما کمک کند. هرچند عده ای بر این باور هستند که اگر کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند به فروش بالا خواهند رسید. بله درست است که کیفیت از اهمیت زیادی برخوردار است اما تا زمانی که بسته بنید و ظاهر محصول شما توجه مشتریان را جلب نکند، شما نمی توانید محصول را به فروش برسانید تا مصرف کننده از کیفیت آن مطمئن شود. پس باید به فکر یک طراحی بسته بندی حبوبات شیک و منحصر به فرد باشید که باعث دیده شدن محصول شما در بین رقبانتان شود.

انتخاب بسته بندی مناسب حبوبات:

با وجود بسته بندی هایی که در بازار وجود دارد مثه سلفون قوطی شیشه ای و فلزی و پت و پاکت های زیپ دار در مرحله اول انتخاب سخت میباشد.اما با برسی کردن نقاط ضعف بسته بندی های موجود مثه:

سلفون:از جمله نقاط ضعف این نوع بسته بندی مقاومت پایین در مقابل فشار و و ضربه میباشد و امکان پاره گی در سلفون در هنگام جا به جایی زیاد میباشد.

قوطی شیشه ای:از مهم ترین معایب قوطی اشغال فضای زیاد در انبارش سپس احتمال شکسته گی در جا به جایی

قوطی فلزی:هم در فضای انبارش به فضای زیادی احتایج است هم جزء گرون ترین بسته بندی های به شمار میرود

پت:مهمترین معایب پت اشغال فضای زیاد در انبارش میباشد

نکته مشترک این 4 بسته بندی:قالباً شرکت های تولیدی این نوع بسته بندی ها به صورت عمومی تولید دارند اما تنوع زیادی در بار های عمومی ندارند و خیلی وقته این امکان وجود دارد بسته بندی ای که دفعه قبل خرید کردید موجود نباشد و در کل این نوع بسته بندی ها را در تعداد پاییم نمیتوانید تهیه کنید مگر با تنوع پایین 

چرا بهترین بسته بندی حبوبات پاکت زیپ دار میباشد؟

بعد از بررسی معایب بسته بندی هایی که در بالا توضیح داده شد به نتیجه منطقی ای که میتوانید برسید پاکت زیپ دار میباشد.

چرا پاکت زیپ دار بهترین بسته بندی حبوبات به شمار میرود:

1-مقاومت پاکت زیپ دار از سلفون بیشتر میباشد.

2-پاکت زیپ دار فضای کمی را در انبارش نسبت به قوطی شیشه ای اشغال میکنید و اگر سالها هم در انبار باشد روی کیفیت پاکت تاثیری نمیگزارد

3-پاکت زیپدار ارزان ترین نوع بسته بندی و بهترین کیفیت را دارد

4-به راحتی میتوان پاکت زیپ دار را پلمپ کرد.

انواع پاکت زیپ داری که برای بسته بندی حبوبات میتواند مناسب باشد؟

ایده پاکت بسته بندی 

پاکت های بسته بندی حبوبات باید به گونه ای باشند که محتویات درونشان به خوبی دیده شود. از این رو پاکت های شفاف بهترین گزینه در کنار دیگر پاکت های زیپدار هستند. در ادامه به معرفی انواع پاکت های زیپدار میپردازیم.

پاکت بغل کاست شفاف براق

با توجه نیاز های اولیه عزیزانی که در زمینه حبوبات فعالیت دارند یه کی از بهترین بسته بندی هایی که میتوانیم معرفی کنیم برای حبوبات پاکت بغل گاست شفاف براق میباشد.

از جمله مزیت های بغل گاست شفاف براق جهت بسته بنید حبوبات:

همان طور که میدانید حبوبات دارای حاشیه سودی کمی میباشد پس اولین دغدغه جهت بسته بندی حبوبات قیمت دونه ای پایین بسته بندی میباشد

با توجه به تنوعی که در سایت زیپ پک وجود ارزان ترین و بهترین پاکت بسته بندی ای که میتوانیم پیشنهاد بدهیم جهت بسته بندی حبوبات بغل گاست شفاف براق میباشد.

از جمله دلایل انتخاب پاکت بغل گاست شفاف براق:

1- تعداد در کیلوی بسیار مناسب این پاکت

2- قیمت بسیار مناسب نسبت با پاکت های موجود

3- قابلیت وکیوم موقت 

4-ایستایی بسیار مناسب

5-قابلیت چاپ پذیری مناسب

6-نحوه آسان پلمپ کردن پاکت با کمترین تجهیزات

پاکت باکس پوچ شفاف مات

پاکت بسته بندی حبوبات

 

این پاکت یکی دیگر از پاکت هایی است که به فروشندگان پیشنهاد میکنیم. با انتخاب پاکت باکس پوچ شفاف مات، می‌توانید از مزایای متعدد آن برای بسته‌بندی حبوبات بهره‌مند شوید.

  • جذابیت بصری: شفافیت مات این نوع پاکت، حبوبات داخل آن را به طور واضح نمایش می‌دهد و به جذابیت بصری بسته‌بندی می‌افزاید.
  • قابلیت چاپ: امکان چاپ طرح و اطلاعات دلخواه روی پاکت وجود دارد که به برندسازی و ارائه اطلاعات لازم به مشتری کمک می‌کند.
  • ایستایی: این نوع پاکت به دلیل طراحی خاص خود، به صورت ایستاده قرار می‌گیرد که به نظم و زیبایی قفسه فروشگاه‌ها  کمک می‌کند.
  • قیمت مناسب: این نوع پاکت در مقایسه با برخی از انواع دیگر بسته‌بندی حبوبات، مانند جعبه‌های مقوایی، قیمت مقرون به صرفه‌تری دارد.
  • کاهش ضایعات: به دلیل قابلیت استفاده مجدد، ضایعات کمتری تولید می‌کند.
  • بهینه‌سازی فضای حمل و نقل: به دلیل طراحی صاف و قابلیت انباشته شدن، فضای کمتری در حمل و نقل اشغال می‌کند.

پاکت باکس پوچ شفاف مات با پنجره براق

پاکت بسته بندی حبوبات

باکس پوچ شفاف مات با پنجره براق

در واقع این پاکت همان پاکت باکس پوچ شفاف مات است با این تفاوت که ؛ یک پنجره شفاف در قسمت جلویی آن ایجاد شده است. همانطور که در ابتدا گفتیم پاکت هایی مناسب بسته بندی حبوبات هستند که محتویات آن از بیرون برای مشری قابل مشاهده باشد. پاکت باکس پوچ  مات با پنجره شفاف دقیقا همین چیزی است که مد نظر شماست. در کنار مات بودن خود پنجره شفاف آن باعث شده تا بتوان از آن برای بسته بندی حبوبات استفاده کرد.

  • قابلیت بازیافت: پاکت باکس پوچ از مواد قابل بازیافت ساخته شده است و به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.
  • جذابیت بصری: این نوع پاکت با ظاهر شفاف مات و پنجره براق، جذابیت بصری بالایی دارد و می‌تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند.
  • نمایش محتویات: پنجره براق این پاکت به مشتریان امکان می‌دهد تا محتویات داخل بسته را به طور واضح مشاهده کنند، که این امر می‌تواند به افزایش اعتماد آنها به محصول شما کمک کند.

 

جمع بندی

در این مقاله سعی نمودیم تا بهترین و مناسب ترین پاکت های زیپدار باکس پوچ را برای بسته بندی حبوبات خدمتتان معرفی کنیم. با انتخاب پاکت مناسب، می‌توانید از مزایای متعددی از جمله حفظ کیفیت حبوبات، افزایش جذابیت محصول و حفظ محیط زیست بهره‌مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *