میوه خشک در پاکت پنجره طلایی

میوه خشک در پاکت پنجره طلایی

میوه خشک در پاکت پنجره طلایی تلاش کردیم حداکثر حجم سایز های عمومی رابررسی کنیم.

میوه خشک

با گذشت زمان و افزایش آگاهی مردم، مصرف میوه خشک در جهان روز به روز در حال افزایش و گسترش می باشد. این گسترش دامنه مصرف مشمول میوه های گوناگونی می گردد که شاید تا دیروز از خشک کردن آن خبری نبود! یعنی نیاز به آن میوه و اطلاع از نحوه تولید و خشک کردن آن سبب شده تا به جرگه انواع میوه های خشک شده بپیوندد.

انواع میوه خشک

کیوی خشک

کیوی خشک یکی از انواع میوه خشک است که طعم نسبتا ترش و ملسی دارد و اگر میوه آن خیلی تازه و رسیده باشد طعم نهایی آن نسبتا شیرین خواهد بود. طعم میوه خشک کیوی برای طرفداران خوراکی های ترش و ملس و لواشک دوستان به شدت جذاب و دوست داشتنی است و کسانی هم که زیاد طرفدار ترشی جات نیستند یا نوع شیرین آن را می خورند یا اصلا سمت این میوه خشک نمی روند.

پرتقال خشک

پرتقال یکی از انواع مرکبات و از میوه های خوشمزه پاییز و زمستان است که خواص سرشاری دارد. این میوه در کشور ما نیز به وفور کشت شده و مناطق شمالی یکی از مناطق بومی کشت پرتقال محسوب می شوند که گونه های مرغوبی از آن را نیز دارا می باشند.

پرتقال تو سرخ خشک

پرتقال توسرخ یکی از انواع پرتقال است که به دلیل فعل و انفعالات شیمیایی گوشتی قرمز رنگ دارد و در فرهنگ عمومی مردم به پرتقال خونی نیز معروف است. میوه خشک پرتقال توسرخ بسته به طعم میوه تازه آن شیرین و گاهی نسبتا ترش مزه است و سرشار از مواد مغذی و مقوی برای بدن می باشد.

سیب خشک

سیب یکی از پرمصرف ترین میوه ها در جهان بوده و آن را نماد سلامتی می دانند از بس این میوه خاصیت دارد؛ سیب سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و انرژی موردنیاز بدن را تامین می کند. با از دست رفتن آب و خشک شدن این میوه سلامتی، تراکم مواد مفید در آن بیشتر شده و نقش جدی تری در راستای سلامت و تندرستی بدن انسان ایفا خواهد کرد.

سیب خشک

سیب یکی از پرمصرف ترین میوه ها در جهان بوده و آن را نماد سلامتی می دانند از بس این میوه خاصیت دارد؛ سیب سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و انرژی موردنیاز بدن را تامین می کند. با از دست رفتن آب و خشک شدن این میوه سلامتی، تراکم مواد مفید در آن بیشتر شده و نقش جدی تری در راستای سلامت و تندرستی بدن انسان ایفا خواهد کرد.

لیمو خشک

یکی دیگر از انواع میوه خشک لیمو خشک می باشد که خود انواع مختلفی مانند لیمو شیرین خشک و لیمو ترش خشک شده را در بر می گیرد و هرکدام مزایا و خواص خاص خود را دارند.

گوجه خشک

گوجه فرنگی بعنوان یکی دیگر از انواع میوه خشک، پای ثابت همه آشپزخانه های ماست و در اکثر غذاها از آن استفاده می شود. گوجه فرنگی به صورت تازه، رب، خشک شده و پوره شده مورد استفاده قرار می گیرد و یک طعم دهنده و رنگ دهنده عالی برای پخت و پز محسوب می شود. میوه خشک گوجه فرنگی نیز در شرایطی که دسترسی به گوجه تازه در برخی فصول سال سخت می شود و حتی فرآوری آن در خانه مشکل است کاربردی می شود.

نارنگی خشک

نارنگی میوه ای زمستانی، پرآب و با تنوع بالای طعم از ترش تا شیرین و به شدت خوش بو است. نارنگی طبیعی سرشار از ویتامین ث و با طبعی سرد و تر است که صفرابر بوده و به عنوان مسکن اعصاب و مفید برای بیماران کلیوی محسوب می شود. میوه خشک نارنگی یک خوراکی بسیار مفید برای سوزاندن چربی و کاهش وزن محسوب شده و با مصرف این میوه خشک می توان بدن را در برابر ابتلا به بیماری هایی چون دیابت مصون نگه داشت.

به خشک

به یک میوه خوش بو و پر خاصیت است؛ برخی آن را مقوی ترین و خوشمزه ترین میوه پاییز و زمستان می دانند که آن را به صورت تازه یا به صورت خشک شده و مربا مصرف می کنند. به ظاهری شبیه به سیب و بافتی گلابی طورو طبعی گرم و خشک و نسبتا معتدل دارد و خورشت شیرین طعم آن طرفداران خاص خود را دارد.

زغال اخته خشک

زغال اخته یکی از میوه های ترش و کوچکی است که با رنگ قرمز تیره در برخی مناطق سردسیر ایران می روید. رنگ قرمز این میوه خبر از مقادیر بالای ویتامین ث و آنتی اکسیدان موجود در آن می دهد. موادی که به شدت برای سلامت عمومی بدن مفید بوده و در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها موثر است. میوه خشک زغال اخته نیز از این قاعده مستثنی نیست و خواص قابل توجهی دارد.

لبو خشک

یکی از انواع میوه خشک، لبو خشک شده می باشد. چغندر قرمز یا لبو از خانواده سبزیجات سرشار از مواد مقوی و مغذی چون فولات، تیامین، کولین، منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی، مس و سلنیوم است و به صورت پخته شده، خام و خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین میوه خشک لبو یک رنگ دهنده عالی برای غذا و دسرها است.

توت فرنگی خشک

توت فرنگی میوه بومی ایران نیست و همانطور که از اسمش پیداست از فرنگ وارد کشور شده و کشت آن در ایران عمر چندانی ندارد. این میوه عمدتا در کردستان و برخی مناطق شمالی کشور کشت می شود و در فصل بهار و اوایل تابستان به صورت طبیعی در دسترس مردم است.

موز خشک

موز یک میوه استوایی است که در برخی مناطق ایران نیز کشت می شود و طعم شیرینش و خواص قابل توجهش هرکسی را به سمت خوردن این میوه خوشمزه و لاکچری جذب می کند. میوه خشک موز نیز چندین برابر میوه تازه آن دارای ارزش غذایی بسیار بالا برای بدن انسان است.

زردآلو خشک

میوه خشک زردآلو یکی از سنتی ترین و قدیمی ترین انواع میوه خشک محسوب می شود که از دیرباز میان وعده مقوی و مغذی برای انسان ها بوده است. محبوبیت زردآلو خشک به این خاطر است که این میوه خشک هم خوشمزه و هم مقوی بوده و انرژی لازم و مواد غذایی مورد نیاز روزانه بدن انسان را تامین می کرده است.

انجیر خشک

همه ما خاطراتی از خوراکی هایی که پدربزرگ ها و مادربزرگ هایمان به ما می دادند داریم؛ همیشه در جیبشان انجیر خشک داشتند و مشتی از آنها را به ما تعارف می کردند چرا که این میوه از زمان های دور یک خوراکی شگفت انگیز محسوب می شده و همه اهتمام ویژه ای به استفاده از آن برای تامین نیازهای بدن داشتند.

نارگیل خشک

نارگیل یکی از انواع میوه های محبوب استوایی است که به خواص شگفت انگیز برای سلامت و تقویت بدن معروف است و خشک شده آن یکی از پرکاربردترین خوراکی ها و چاشنی ها برای آشپزی و پخت کیک و دسر است.

خرمالو خشک

خرمالو یکی از میوه هایی است که طرفداران خاص خود را دارد؛ برخی از این میوه متنفرند و برخی منتظر پاییز هستند تا حسابی با با آمدن خرمالوهای تازه و خوشمزه به بازار دلی از عزا در بیاورند. طعم گس برخی گونه های خرمالو موجب شده تا برخی اصلا دور و بر این میوه نروند.

گلابی خشک

گلابی میوه ای شیرین و کمی شبیه سیب است که به صورت میوه خشک نیز با از دست دادن آب، شیرینی سرشاری پیدا کرده و تراکم ارزش غذایی آن بیشتر می شود. این میوه خوشمزه در اواسط پاییز و اوایل زمستان به صورت طبیعی کشت می شود و بومی چین و آسیای شرقی است.

آلو شابلون خشک

یکی دیگر از انواع میوه خشک آلو شابلون خشک می باشد. آلو شابلون میوه ای نسبتا کم کالری است و وقتی خشک می شود کمی کالری بیشتری خواهد داشت. طعم ترش مزه دارد و دارای انرژی مناسب، کربوهیدرات، فیبر، قند، ویتامین های آ، کا، ب و پتاسیم، مس، منیزیم، منگنز و فسفر است. مهم ترین خاصیت آلو شابلون خشک که از قدیم نیز مورد توجه بوده خاصیت برطرف کنندگی یبوست و تنظیم عملکرد دستگاه گوارش است.

هلو خشک

میوه خشک هلو هم به طرز دلپذیری شیرین و نرم است هم سرشار از مواد مغذی و مفید برای سلامت بدن. این میوه خشک خوشمزه حاوی ویتامین های آ، ب، ث، کا و مواد معدنی همچون آهن منیزیم، مس، منگنز و فسفر است.

شلیل خشک

شلیل یکی از خوشمزه ترین میوه های تابستانه است. این میوه عضوی از خانواده هلو است اما برعکس آن، پرز ندارد و در عین حال پوستی کاملا براق و نازک دارد. رسیده این میوه نسبتا نرم، آبدار و بسیار شیرین است و برخی هم طرفدار نوع سفت، کم آب و کم شیرینی آن هستند.

انبه خشک

انبه یکی از مقوی ترین و محبوب ترین میوه های استوایی است که با طعم شیرین و خاص خود خصوصا در جنوب شرق آسیا طرفداران زیادی دارد. البته این میوه به صورت تازه و طبیعی فصلی است و به شدت فسادپذیر می باشد و به همین خاطر پوره یا میوه خشک آن ماندگارتر و پرمصرف تر نیز هست.

آلبالو خشک

آلبالوی گوشواره ای میوه ترش و خوشمزه و محبوب خیلی از ما است. این میوه بهار و تابستان به شدت فسادپذیر بوده و قابل نگهداری به صورت طبیعی نیست و به همین خاطر در اشکال فریزشده و خشک شده یا به صورت مربا نگهداری می شود. میوه خشک آلبالو نیز یکی از خوراکی های محبوب خصوصا بین بچه ها است.

آناناس خشک

میوه افسانه ای آناناس بومی جنوب شرق آسیا و مناطق گرمسیر است. این میوه دارای پوستی سفت و ضخیم و به شکل سوسمار است و تاج کاکتوسی بر روی سر خود دارد. با وجود ظاهر نه چندان جالبش، گوشتی خوش طعم و به شدت مقوی دارد که نمی توان از خواص شگفت انگیزش چشم پوشی کرد.

خربزه خشک

از دیگر انواع میوه خشک در جهان خربزه خشک می باشد. خربزه یکی از میوه های شیرین و خوشمزه تابستانی است که به شدت آبدار بوده و در گرمای داغ تابستان حسابی می چسبد. حدود ۹۰ درصد خربزه های کشت شده در کشور ما را آب تشکیل داده و به همین خاطر در تابستان یک منبع بسیار خوب برای رفع کمبود آب بدن محسوب می شود.

طالبی خشک

میوه های تابستانی هر یک طعم منحصربفرد و خوشمزه خود را دارند و اینقدر متفاوت و متنوع هستند که تابستان را به فصلی پر میوه و خوشمزه در عین گرمای شدید تبدیل کرده اند. طالبی یکی از میوه های آبدار، نرم و شیرین تابستان است که طعم لذیذی داشته و سرشار از مواد مقوی و مغذی می باشد.

گیلاس خشک

خیلی از ما برای اینکه از طعم و بوی عالی میوه های تابستانی در فصول دیگر سال نیز بهره مند شویم اقدام به فریز کردن آنها می کنیم؛ این روش هم خاصیت میوه را از بین می برد و هم طعم و بوی آن چنانی از آن باقی نمی گذارد. گیلاس خوشمزه تابستان نیز از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری برای استفاده آن در زمستان و پاییز آن را فریز می کنند در حالی که میوه خشک گیلاس با همان طعم و بو و بسیار راحت تر در اختیار ما است.

توت خشک

یکی از انواع میوه خشک که در ایران هم بسیار با کیفیت تولید می شود توت خشک می باشد. توت خشک در انواع توت سفید و توت قمز و شاتوت تولید می گردد.

خرما خشک

خرما میوه درخت نخل و دارای اقسام متنوعی است که در مناطق گرمسیر دنیا می روید. ایران یکی از تولیدکنندگان این میوه بوده و در کشورهای دیگر عموما این محصول به صورت خشک شده به فروش می رسد. میوه خشک خرما یک خوراکی بسیار مقوی، مغذی و سرشار از مواد مفید برای بدن است.

کشمش

انگور خشک یا کشمش را می توان پرمصرف ترین انواع میوه خشک در دنیا دانست. این میوه خشک کوچک، بسیار شیرین، مقوی و با ارزش غذایی بالا است و به صورت طبیعی از خشک شدن میوه درخت انگور در مقابل آفتاب تولید می شود.

بلوبری خشک

بلوبری میوه ای از گروه توت ها و با طعمی ترش یا شیرین و نسبتا گس است که بومی آمریکا بوده و به مرور کشت آن در دیگر کشورهای دیگر رواج یافته است. میوه بلوبری دارای ویتامین های ب، ث و کا بوده و سرشار از آنتی اکسیدان و مواد معدنی می باشد. میوه خشک بلوبری نیز یکی از میوه های مقوی، مغذی و خوشمزه است که خواصی برای سلامت عمومی بدن دارد.

کرنبری خشک

یکی از مهمترین انواع میوه خشک استوایی کرنبری می باشد. کرن بری میوه ای شبیه به زغال اخته است که در مناطق شمالی اروپا و کانادا روییده و طعمی نسبتا ترش مزه دارد. این میوه به صورت تازه، مربا و خشک شده مورد استفاده قرار می گیرد. اما با توجه به اینکه میوه تازه آن در فصل و نقاط محدودی از دنیا می روید میوه خشک کرنبری پرمصرف تر بوده و طرفدار بیشتری دارد.

رزبری خشک

رزبری میوه ای شبیه به تمشک است و محصول مناطق معتدل و سرد دنیا خصوصا اروپا بوده و به دلیل اینکه ماندگاری بسیار پایینی دارد یا به سرعت پس از برداشت و یا به صورت خشک شده مصرف می شود. طعم این میوه ترش و شیرین بوده و  در رنگ های سیاه، قرمز، بنفش، زرد و طلایی فصل برداشت آن تابستان و پاییز است.

پاپایا خشک

پاپایا خشک از گروه انواع میوه خشک استوایی است و میوه تازه آن بیشتر در کشورهایی چون برزیل، کلمبیا و مکزیک می روید. این میوه جزو خانواده خربزه های درختی محسوب شده و از درختی بلند قامت می روید و طی سال های اخیر مصرف آن در دنیا رو به رشد بوده است.

فیسالیس خشک

فیسالیس میوه ای کوچک به اندازه گردو، عموما نارنجی رنگ و پوشانده شده داخل یک پرده توری شکل که در باور چینی ها به فانوس چینی نیز معروف است. این میوه در رنگ های زرد، بنفش، قرمز و سبز نیز کشت می شود و سرشار از خواص دارویی و درمانی است و به صورت خشک شده نیز خواص قابل توجهی دارد.

گوجی بری خشک

گوجی بری میوه ای قرمزرنگ و شبیه به تمشک است که وقتی خشک می شود شکلی شبیه به کشمش پیدا می کند. میوه خشک گوجی بری دارای ویتامین های آ، ب و ث، مس، سلنیوم، پتاسیم، روی و آهن است و خوراکی مغذی و مقوی برای بدن محسوب می شود.

پوملو خشک

پوملو یک میوه از خانواده مرکبات است و بیشتر در کشورهای آسیایی خصوصا شرق و جنوب شرق آسیا کشت می شود. میوه خشک پوملو سرشار از ویتامین، مواد معدنی و مغذی برای بدن است. این میوه خشک برای جلوگیری از کم خونی، جلوگیری از پیری زودرس، سرطان، بهبود سلامت قلب، کاهش وزن و افزایش سلامت دهان و دندان موثر بوده و به دلیل دارا بودن مقادیری آنتی اکسیدان برای تقویت قوای ایمنی نیز مفید است.

پاکت متالایز پنجره طلایی

پاکت متالایز پنجره طلایی از جمله پاکت های پر کاربرد در صنعت بسه بندی به شمار می آید.

گاست باعث میشود بعد از پر کردن محصول پاکت به صورت ایستاده قرار میگیرد.

بسته بندی میوه خشک

با توجه به سفارش گزاری شما مشتریان پاکت پنجره طلایی جزء پاکت های پر فروش برای بسته بندی میوه خشک میباشد.

نگاه کلی به پاکت پنجره طلایی

پاکت پنجره طلایی

،پاکت ته گاست(پاکت ایستاده زیپدار) که با اسامی پاکت ایستاده و پاکت ساندیسی نیز شناخته می شود.

در اصل یک کیسه پلاستیکی بسته شده

با یک ته گرد است.

پاکت ته گاست (پاکت ایستاده زیپدار) به گونه ای طراحی شده است

که برای مقاومت بیشتر آن، لبه گاست به دو طرف دیواره ها جوش داده شده است.برخلاف فرم های دیگر بسته بندی انعطاف پذیرپاکت زیپ دار گاست دار یا پاکت ته گاست (پاکت ایستاده زیپدار)می تواند بدون نیاز به هیچگونه پشتیبان، عمودی بایستد.سبب این امر گاست پایین پاکت می باشد.

مزیت های پاکت پنجره ای

_پاکت اقتصادی ای میباشد

_قابلیت ایستایی بالا

_نمای خوبی را در قفسه میدهد.

_مقاوم بودن در مقابل فشار

_ پنجره داربودن

_جنس مناسب

_زیپ با کیفیت

_به دلیل زیپ با کیفیت قابلیت چندین بار مصرف بودن را دارد.

_این پاکت دارای زیپ بسیار محکمی است و به دلیل پرس خوب کناره ها و گاست از محصول شما به خوبی در مقابل هوا و رطوبت محافظت میکند

جنس پاکت پنجره طلایی

_لایه داخلی پلی اتیلین

_وسط پلی استر متالایز

_بیرونی پلی استر شفاف طلایی

_جنس لایه داخلی تمامی پاکت ها از نوع پلی اتیلن بهداشتی یا اصطلاحا food grade هست که درصورت نیاز مجوز بهداشت تقدیمتون میشه.

دلیل استفاده از آسان باز شو در پاکت

در دوسمت پاکت بالا زیپ شیاری است

بعد از اینکه  در صورت صلاح دید دوخت میزنید بالای زیپ را،

با عث میشود مصرف کننده در هنگام استفاده از پاکت به راحتی از این شیار ها پاکت را پاره کند.

از زیپش استفاده کند.

 دلایل مهم پرس کردن

نکته دیگری که مهم است برای دوستانی ک ارسال به شهر های دیگر دارند.

پرس کردن پاکت میباشد،

که از محصول داخل پاکت به خوبی محافظت میکند.

پرس های کنار و زیر پاکت از کیفیت قابل قبولی بر خوردار است.

اما در اثر فشار در ارگان های ارسال بار این امکان وجود دارد زیپ پاکت باز شود.

دوخت حرارتی باعث ایمن نگه داشتن محصول شما میشود.

این حس به مشتری شما منتقل میشود.

بعد از پر شدن پاکت توسط مصزف کننده  از پلمپ بازشده است.

جمع بندی

پاکت پنجره ای زیپدار گاست یا پاکت ته گاست (پاکت ایستاده زیپدار)

مقرون به صرفه ترین پاکت در بازار بوده،مناسب محصولات سبک می باشد.

از جمله پاکت ها لوکس و پر کاربرد در صنعت بسه بندی به شمار می آید.

به دلیل کیفیت خوب جنس و زیپ بسیار پر فروش میباشد.

پاکت پر کاربری برای مصرف کننده به شمار میرود،که در نهایت رضایت مشترتون رو رقم میزنه.

پاکت داخل طلایی زیپدار گاست دار،پاکت ته گاست(پاکت ایستاده زیپدار) که با اسامی پاکت ایستاده و پاکت ساندیسی نیز شناخته می شود.

جنس لایه داخلی تمامی پاکت ها از نوع پلی اتیلن بهداشتی یا اصطلاحا food grade هست که درصورت نیاز مجوز بهداشت تقدیمتون میشه.

این پاکت دارای زیپ بسیار محکمی است و به دلیل پرس خوب کناره ها و گاست از محصول شما به خوبی در مقابل هوا و رطوبت محافظت میکند.

پاکت پنجره طلایی از استحکام خوبی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *