انتخاب قفسه بندی مناسب برای پاکت های ایستاده

انتخاب قفسه بندی مناسب پاکت های ایستاده

پاکت ایستاده چیست؟

 قفسه بندی پاکت های ایستاده موضوعی است که قرار است به آن بپردازیم. اما در مرحله اول باید بدانیم که پاکت ایستاده چیست؟ به طور کلی پاکت‌های ایستاده نوعی از پاکت‌ها هستند که همانطور که از نامشان پیداست، می‌توانند به طور ایستاده و عمودی بمانند. این نوع پاکت‌ها کاربرد فراوانی در بسته‌بندی انواع محصولات دارند و امروزه تقاضای زیادی برای این محصول وجود دارد.

انتخاب قفسه بندی مناسب برای پاکت های ایستاده

انتخاب قفسه بندی مناسب برای بسته‌بندی پاکت‌ های ایستاده، از جمله کار‌های مهمی است که باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم. این‌کار به دیزاین و نمای فروشگاه شما، کمک شایانی خواهد کرد. در ادامه همراه زیپ‌پک باشید تا به توضیح این موضوع بپردازیم.

نگاهی به پاکت های ایستاده:

به طور کلی 3 دسته پاکت در ایران تولید می‌شود که قابلیت ایستایی دارند. بسیاری از پاکت‌ها در گروه این سه مدل پاکت دسته‌بندی می‌شوند. معروفترین انوع این پاکت ها پاکت‌های گاست دار هستند. گاست در اصل قسمتی از پاکت است که برای ایجاد فضای بیشتر و تقویت ساختار پاکت انعطاف پذیر اضافه می شود. در ادامه به معرفی مدل‌های مختلف این پاکت‌ها خواهیم پرداخت.

پاکت زیپ گاست

پاکت زیپ گاست یا پاکت ایستاده زیپدار محبوب ترین پاکت در بین پاکت های ایستاده هستند. این پاکت مقرون به صرفه ترین پاکت در بازار بوده و مناسب بسته بندی محصولات سبک می باشد؛ اولین و در دسترس ترین پاکت موجود در بازار بدون تردید این مدل است.کاربرد بسیاری در زمینه های بسته بندی انواع محصولات دارد. ایستایی مناسب،مجهز بودن به زیپ کیپ با کیفیت برای استفاده چندین باره،کیفیت بالای دوخت و … از خصوصیات این مدل پاکت است.

از جمله پاکت های زیپ گاست

1.شفاف متالایز داخل نقره ای

2.شفاف متالایز داخل طلایی

3.کرافت یک رو شفاف

4.کرافت پنجره ای

5.گلاسه پنجره ای

6.پنجره طلایی

7.پنجره مینیاتوری

8.دو رو متالایز زیپ گاست

9.دو رو متالایز چمدونی

10.دو رو کرافت

پاکت‌های زیپ گاست، همانطور که از اسمشان پیداست زیپدار هستند و به راحتی و با دست زیپ این پاکت ها باز و بسته می‌شود و ایستایی مناسبی دارند. این پاکت‌ها می‌توانند گزینه مناسبی برای بسته باشند و در قفسه های فروشگاه‌ها می‌تواند فضای خوبی را در اختیار شما قرار دهند.

ایستایی در قفسه‌های فروش، نمایش زیبای برند، امکان پلمپ مجدد بسته با زیپ برای جلوگیری از عبور رطوبت و هوا، قیمت مناسب در کنار حفظ خواص محصول از مزیت‌های مهم این نوع بسته‌بندی است.

پاکت بغل گاست 

همانطور که از اسم این پاکت‌ها پیداست، فضای اضافی این نوع پاکت‌ها در کناره‌های آن قرار دارد. پاکت‌های بغل گاست برای بسته بندی انواع مواد غذایی منجمد محبوبیت فراوانی دارند.
پاکت بغل گاست و ظاهر بسیار جذابی دارد. به همین دلیل فروش این نوع پاکت‌ها بسیار بالاست و محبوبیت زیادی دارد.

از جمله پاکت های بغل گاست

1.بغل گاست شفاف براق

2.کرافت بغل شفاف

3.کرافت پنجره عمودی

4.بغل گاست متالایز

از نکات مهم پاکت بغل گاست:پاکت های بغل گاست بدون زیپ هستند و برای پلمپ کردن این پاکت ها به دستگاه دوخت حرارتی احتیاج دارید. پاکت های بغل گاست هم ایستایی مناسبی دارند و در قفسه نمای خوبی به فروشگاه شما می‌دهد و همه نوع قفسه برای این پاکت مناسب است.

برای اینکه تفاوت پاکت بغل گاست و ته گاست را بهتر متوجه شوید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

پاکت باکس پوچ

باکس پوچ شکل خاصی از پاکت سازی است که از لحاظ ظاهری نسبت به دیگر نوع های پاکت شکیل تر است و باعث درخشش محصول شما در غرفه فروشگاه ها خواهد شد. قسمت درب پاکت باکس پوچ دارای عرض بیشتری نسبت پاکت های عادی است و قسمت های بغل کاست تنها تا جایی که محتوا داخل آن است امتداد پیدا می کند، از همین رو این نوع پاکت دارای شکل ظاهری و مصرف راحت تری نسبت به دیگر نوع ها است.

از جمله پاکت های باکس پوچ

1.باکس پوچ چمدونی

2.باکس پوچ مینیاتوری

3.باکس پوچ متالایز

4.باکس پوچ کرافت

5.باکس پوچ شفاف براق

6.باکس پوچ شفاف مات

7.باکس پوچ شفاف مات با پنجره براق

نکته مهم پاکت های باکس پوچ:پاکت های باکس پوچ زیپ‌دار هستند ولی برای پلمپ حتما دستگاه دوخت حرارتی احتیاج است چون زیپ این پاکت به یک سمت پاکت چسبیده،پاکت باکس پوچ به دلیل گاست تهت زیریت حالت ایستایی بسیار مناسبی دارد،همه نوع قفسه بسته بندی برای پاکت های باکس پوچ مناسب خواهد بود.

برای اینکه با نحوه پلمپ کردن این پاکت ها بیشتر آشنا شوید این ویدئو را مشاهده کنید:

قفسه بندی مناسب برای پاکت های ایستاده:

انتخاب قفسه بندی پاکت‌ های ایستاده یک روش مؤثر برای نگهداری و نمایش محصولات است که از پاکت های ایستاده استفاده می‌کنند. این قفسه ها به صورت عمودی ساخته شده اند و جهت نگهداری پاکت هایی که در آنها مواد مایع، پودر، خشکبار و غیره قرار دارد، مناسب هستند.

مزیت اصلی استفاده از قفسه های بسته بندی پاکت های ایستاده این است که فضا را بهینه می کنند و به شما این امکان را می دهند تا بیشترین تعداد پاکت را در یک فضای محدود نگه دارید.

قفسه‌های بسته‌بندی پاکت‌های ایستاده معمولاً از جنس پلاستیک است که مقاوم و قابل شستشو هستند. آنها دارای قابلیت قرارگیری در مکان های خشک و مرطوب هستند و به عنوان یک روش برتر برای نگهداری و نمایش محصولات مصرفی استفاده می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *