بهترین تولید کننده باکس پوچ در تهران

بهترین تولید کننده باکس پوچ در تهران

بهترین تولید کننده باکس پوچ در تهران

در این مقاله ابتدا توضیحات تکمیلی ای در مورد پاکت باکس پوچ میدهیم،سپس به بهترین تولید کننده باکس پوچ در شهر تهران میپردازیم.

شما در فروشگاه زیپ پک میتوایند انواع مدل باکس پوچ را به همراه سایزبندی و رنگ های بسیار متنوع به راحتی در تهرات دریافت کنید لازم به ذکر است در صورت خرید عمده ارسال رایگان میباشد.

باکس پوچ چیست؟

پاکت باکس پوچ جدیدترین نوع پاکت در بسته بندی انعطاف پذیر می باشد که خواص پاکت بغل گاست و پاکت ته گاست را همزمان دارا می باشد.

پاکت باکس پوچ دارای کفه‌ی صاف بوده و قابلیت ایستایی بالایی دارد. همچنین پر کردن محصول داخل پاکت باکس پوچ بسیار راحت‌تر از سایر پاکت‌های انعطاف‌پذیر می‌باشد.

پاکت های باکس پوچ بدلیل تنوع در کاربرد و صرفه‌جویی در هزینه، روز به روز محبوب‌تر می‌شوند.

همانطور که از نام این نوع پاکت پیداست، پاکت باکس پوچ جایگزین مناسبی برای جعبه‌های کارتن تاشو می‌باشد. لبه‌های عمودی پاکت باکس پوچ، به آن ساختار می‌دهند. کفه‌ی صاف پاکت باکس پوچ، امکان ایستایی بالا روی قفسه فروشگاه را به پاکت می‌دهد و برای تولیدکنندگان، امکان نمایش برند تجاریشان را در هر چهار طرف عمودی پاکت باکس پوچ و همچنین قسمت پایین پاکت فراهم می‌کند.

با توجه به کاهش هزینه مواد اولیه پاکت باکس پوچ در مقایسه با مواد اولیه بسته بندی هایی همچون بطری و قوطی، پاکت باکس پوچ با مزایای بیشتر مانند افزایش ظرفیت بسته‌بندی باعث صرفه جویی در مواد اولیه و کاهش آسیب به محیط زیست شده‌ است.

صنعت هایی که از پاکت باکس پوچ استفاده می‌کنند:

  • غذای حیوانات
  • خشکبار
  • برنج و غلات
  • غذای منجمد
  • غذای نیمه آماده
  • پودرهای فوری
  • شیرینی و شکلات
  • چای و قهوه
  • کود شیمیایی
  • بذرهای گیاهی

چرا تهیه از بهترین تولید کننده باکس پوچ در تهران؟

علاوه بر ایجاد قابلیت استفاده آسان از محصولات، پاکت باکس پوچ به شرکت‌های تولیدکننده و یا شرکت‌هایی که درگیر فرایند بسته‌بندی محصولات هستند این فرصت را می‌دهد تا ظاهر بسیار مطلوبی برای جلب توجه خریداران خرده فروش و مصرف‌کنندگان نهایی محصولات طراحی کنند.

مزیت های پاکت باکس پوچ

  • پنج صفحه با سطح قابل چاپ به عنوان بیلبورد تبلیغاتی برای برند شما (جلو ، عقب ، پایین و دو دهانه جانبی)
  • قابلیت ایستایی بالا در قفسه فروشگاهها و امکان انبارش راحتتر محصول
  • مصرف فیلم کمتر در مقایسه با سایر پاکت های انعطاف‌پذیر با حجم مشابه

چاپ سیلندر باکس پوچ

برای سفارش چاپ سیلندر پاکت باکس پوچ این موارد الزامی میباشد:

  • مجوز بسته بندی
  • سفارش حداقلی 1 تن
  • ادرس و تلفن کارخانه
  • در موارد بهداشتی سیب سلامت
  • طرح چاپی نباید کپی از برند ایرانی یا خارجی باشد

نمونه کار چاپ سیلندر

چاپ سیلک پاکت باکس پوچ

برای سفارش چاپ سیلک پاکت باکس پوچ این موارد الزامی میباشد:

  • حداقل سفارش 1000 عدد از یک سایز یک طرح یک رنگ میباشد.
  • امکان چسبدین رنگ های چاپ به هم نمیباشد.
  • پس زمینه چاپ خوده رنگ پاکن میباشد
  • رنگ رو رنگ چاپ نمیشود.
  • محدودیت فضای چاپ داریم

توجه:برای متوجه شدن بهتر مطلب چاپ سیلک این ویدئو رو مشاهده کنید.

نموه کار چاپ سیلک باکس پوچ

نصب سوپاپ برروی پاکت باکس پوچ

کاربرد سوپاپ چیست؟

قهوه (مخصوصا قهوه تازه) همانند تقریبا تمام مواد، تاریخ مصرف دارد. بسیاری بر این عقیده‌اند که قهوه پس از آماده سازی ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارد، ولی اگر از متخصصان امر بپرسید بازه‌ی بسیار کوتاهتری را مشخص می‌کنند. سوپاپ پاکت قهوه ، باعث می‌شود قهوه داخل پاکت تا بیشترین زمان ممکن تازه و خوش‌ عطر باقی بماند.

سوپاپ پاکت قهوه از فاسد شدن قهوه جلوگیری می‌کند و عمر روی قفسه فروشگاه این محصول را طولانی‌تر می‌کند. همچنین جلوی یک بمب ساعتی را نیز می‌گیرد! وقتی دانه‌های سبز قهوه را رست می‌کنند، این دانه‌ها کم کم شروع به آزاد کردن گاز کربن‌ دی ‌اکسید می‌کنند

گاز آزاد شده در همان مراحل اولیه پس از رست کردن در بیشترین حالت خود قرار دارد و رفته رفته مقدار گاز تولیدی کمتر می‌شود. این گاز در حقیقت طعم قهوه را نیز تغییر می‌دهد. بعد از رست کردن قهوه، بیشتر گاز طی چند روز اولیه تخلیه می‌شود، ولی این پروسه تخلیه گاز می‌تواند هفته‌ها به طول انجامد.

بسته بندی قهوه تازه داخل پاکت بدون تهویه و سوپاپ، منجر به باد کردن پاکت و در نهایت منفجر شدن آن می‌شود. آزاد شدن گاز کربن دی‌اکسید موجود در بسته قهوه همراه است با پخش رایحه خوش عطر قهوه. به همین دلیل با فشار دادن پاکت قهوه سوپاپ دار، بوی قهوه همه فضا را پر می‌کند.

نگاه علمی به پاکت قهوه سوپاپ دار!

وقتی دانه تازه قهوه را در معرض حرارت قرار می‌دهیم، آمینو اسید و شکر موجود در دانه با هم ترکیب شده و شروع به واکنش می‌کنند. عطر، مزه و رنگی که دانه‌های قهوه به خود می‌گیرند حاصل این واکنش دانه در برابر حرارت است.

دانشمندان این پروسه را اکسیداسیون نام گذاری کردند. اکسید شدن یک فرایند شیمیایی است که طی آن ماده الکترون‌های خود را از دست می‌دهد. این اتفاق حاصل ترکیب مواد با اکسیژن است. اگرچه اکسیژن برای تنفس و زنده ماندن ما حیاتی است اما خواص خورنده نیز دارد.

به طور مثال وقتی یک سیب را از وسط به دو نیم میکنیم رفته رفته رنگ آن به قهوه‌ای تغییر پیدا می‌کند که ناشی از فرایند اکسید شدن است. هرچه بیشتر دانه قهوه در معرض اکسیژن موجود در هوا قرار گیرد این اکسیداسیون بیشتر شده و قهوه رفته رفته تازگی، عطر وطعم خود را از دست می‌دهد.

به همین دلیل است که اغلب، انواع پاکت قهوه سوپاپ دار دارای زیپ‌های مخصوص هستند تا پس از باز شدن درب پاکت بتوان دوباره چفت و بست محکمی داشت. همچنین سوپاپ تعبیه شده در پاکت قهوه سوپاپ دار کمک می‌کند بدون اینکه مجبور باشیم درب پاکت را باز کنیم، کربن دی اکسید تولید شده توسط قهوه را از پاکت خارج کنیم.

چرا که این سوپاپ ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که جلوی ورود هوای بیرون به درون پاکت را بگیرند و در عین حال گاز اضافی تولید شده درون پاکت بسته بندی قهوه را به بیرون هدایت کنند. برای تولید کنندگان قهوه، پاکت قهوه سوپاپ دار هم کیفیت و هم ماندگاری محصول را بیشتر می‌کند.

تولید کنندگان می‌توانند دانه‌ها را بلافاصله بعد از رست کردن بسته بندی کنند و از اکسید شدن دانه‌های قهوه جلوگیری کنند و در عین حال مطمئن باشند که گاز تولید شده توسط قهوه‌ها پاکت را پاره نخواهد کرد.

البته این مهم به شرطی محقق می‌شود که تولید کننده از پاکت قهوه سوپاپ دار مناسبی استفاده کند، چرا که فرایند تولید گاز دی اکسید کربن برای پودر قهوه بلافاصله شروع می‌شود و طی ۴۰ دقیقه پس از رست شدن این فرایند شدت بیشتری نیز می‌گیرد.

تاخیر در بسته بندی قهوه در این حالت به معنی از دست رفتن کیفیت و برگشت کالا از بازار مصرف است.

بهترین سوپاپ ها موجود در بازار ایران را میتوانید از مجموعه زیپ پک تهیه کنید.

دلیل دیگری که استفاده از پاکت قهوه سوپاپ دار را حیاتی می‌سازد، دمای هوا می‌باشد. در دمای ۱۰ درجه سانتیگراد فرایند آزاد سازی گاز تقریبا دو برابر می‌شود و پودر قهوه شروع به جذب رطوبت هوا می‌کند.

این امر موجب افزایش وزن و کاهش کیفیت مواد قهوه می‌شود. فشار درون ملوکولی ذرات قهوه پیچیده می‌شود و در حین دم کردن قهوه کربن دی اکسید آزاد می‌کند، که این امر باعث می‌شود نوشیدنی آماده شده از عطر و بوی لازم برخوردار نباشد.

پاکت سوپاپ دار قهوه چطور کار می‌کند؟

زمانی که دانه‌های قهوه محبوس شده درون پاکت قهوه سوپاپ دار، دی اکسید کربن تولید می‌کنند، فشار درون بسته بندی رفته رفته زیاد شده تا به یک فشار مرزی برسد.

در این نقطه از فشار، فشار گاز به اندازه‌ای می‌رسد که قادر خواهد بود درپوش سوپاپ را کنار زده و گاز اضافی را تخلیه کند. سپس سوپاپ با کاهش فشار به طور خودکار بسته می‌شود و از ورود هوای بیرون به درون بسته بندی جلوگیری می‌کند.

به عبارت دیگر، سوپاپ در پاکت قهوه سوپاپ دار تنها در حالتی باز می‌شود که فشار درون پاکت بسته بندی قهوه از فشار بیرون پاکت بیشتر گردد. در غیر این صورت، سوپاپ بسته می‌ماند و از ورود هوا به درون بسته بندی جلوگیری می‌کند.

این سوپاپ قهوه به طور خاص برای پاکت قهوه طراحی شده‌اند. دانه‌ی قهوه رست شده می‌تواند مقدار زیادی گاز تولید کند. اما آیا حجم این گاز آنقدر زیاد هست که دردسرهای اینچنینی درست کند؟ اگرچه مقدار گاز کربن دی اکسید تولیدی در بین انواع قهوه‌ها متفاوت است، اما قهوه تیره dark roasted) I) می‌تواند بیشتر از ۵ لیتر گاز به ازای تقریبا نیم کیلوگرم قهوه درست کند.

پاکت های قابل تهیه از بهترین تولید کننده باکس پوچ در تهران

نقاط قوت تهران:

شهر تهران، مرکز استان تهران و پایتخت ایران است. این شهر در دامنه‌های رشته کوه البرز قرار دارد. بخش عمده جمعیت تهران، مسلمان و شیعه هستند و به طور محدودی نیز ارامنه، یهودیان، زرتشتیان و بهائیان در تهران زندگی می‌کنند. تهران به عنوان یک کلان شهر دارای جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی، هنری، مذهبی و گردشگری بسیاری است که هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر جهان و ایران به خود می‌بیند. شهر تهران دارای ۲۲ منطقه و ۱۲۲ ناحیه است و دو فرودگاه مهم امام خمینی و مهر آباد نیز در شهر تهران قرار دارند.

تاریخچه، شهر تهران

طبق یافته‌های باستان‌شناسان و کشف ابزارهای سنگی و اسکلت‌های هفت‌هزارساله انسان، سابقه استمرار و سکونت در شهر تهران به دوران نوسنگی بازمی‌گردد. در اوایل قرن هفتم به دنبال ویرانی شهر ری و مهاجرت شهروندان آن به تهران، دانش ساخت‌وساز نیز به این شهر منتقل و موجب پیشرفت و آبادانی تهران شد؛ اما سرچشمه شکوفایی و رونق تهران به دوران قاجار بازمی‌گردد. در این دوره تهران توسط آقا محمدخان قاجار تصرف و به عنوان پایتخت برگزیده شد. سپس با آغاز دوران پهلوی دوره جدید شهرنشینی در تهران آغاز و این شهر از یک شهر معمولی به یک پایتخت مدرن تبدیل شد. بین سال‌های ۱۳۰۰ تا ۱۳۲۰ تمامی دروازه‌ها در این شهر برداشته شدند و با ساخت خیابان، بلوار و غیره شهر وارد فاز توسعه شد و هم‌زمان با متمرکز شدن امور کشوری در پایتخت، شمار کارکنان نیز در این شهر افزایش یافت. بعد از انقلاب و جنگ ایران و عراق نیز توسعه تهران ادامه یافت و هم‌اکنون این شهر میزبان جمعیت بسیاری از اقصی نقاط ایران است.

فرهنگ و آداب‌ورسوم تهران

تهران یکی از شهرهای وسیع و پهناور ایران است که آداب‌ورسوم و فرهنگ مردمانش زیر سایه مهاجرت اقلیت‌ها و قومیت‌های متعدد و مختلف دستخوش تغییرات شده و دیگر آن رنگ و بوی سابق را ندارد؛ اما بااین‌حال آیین‌ها و مراسمات متعددی در این شهر برگزار می‌شود که برخی از آن‌ها تقریباً مشابه دیگر شهرهای ایران است. ازجمله می‌توان به عید نوروز، مراسم عزاداری ماه محرم، مناسبت‌های مذهبی، عید فطر، عید غدیر، چهارشنبه‌سوری، سیزده به در و غیره اشاره کرد.

اما برخی مراسم‌ها هستند که فقط در برخی مناطق تهران برگزار می‌شوند و جزء فرهنگ بومی این شهر به شمار می‌روند. ازجمله می‌توان به مراسم تیرما سیزده اشاره کرد. در این مراسم که در روز ۱۳ تیرماه برگزار می‌شود مردم و خانواده‌ها در پشت‌بام خانه‌ها دورهم جمع می‌شوند و بازی‌های مختلفی را انجام می‌دهند. شب علفه نیز یکی دیگر از مراسمات رایج شهر تهران است که یک روز مانده به عید برگزار می‌شود. مردم این شهر یک‌شب مانده به عید نوروز را شب علفه می‌نامند و با پختن سبزی‌پلو با ماهی، این شب را در کنار خانواده جشن می‌گیرند.

شهرها و روستاهای تهران

استان تهران با داشتن جمعیتی بالغ‌ بر ۱۴ میلیون نفر پانزدهمین شهر پرجمعیت جهان است و از نظر تقسیمات کشوری دارای ۱۶ شهرستان، ۷۱ دهستان، ۳۴ بخش، ۷۴۱ روستا و آبادی دارای سکنه و ۴۵ شهر است. نام برخی از شهرهای استان تهران عبارت‌اند از:

  • تهران
  • ورامین
  • اسلام‌شهر
  • رباط کریم
  • رودهن
  • فشم
  • فیروزکوه
  • کهریزک
  • دماوند
  • لواسان
  • پردیس

حدود ۶۵ درصد از جمعیت این استان در شهرها و حدود ۴۵ درصد از اهالی نیز در روستاهای تهران ساکن هستند. مرکز این استان شهر تهران است که به‌عنوان پایتخت و شلوغ‌ترین شهر ایران نیز شناخته می‌شود. به همین دلیل این شهر از طرف شهرداری به‌دلیل رسیدگی بهتر به امور به ۲۲ منطقه تقسیم شده است. هر یک از این مناطق ۲۲ گانه تهران دارای محلات متعدد است که تعداد آن‌ها در مجموعه به ۵۷۲ محله می‌رسد.

اقتصاد تهران

تهران کانون اقتصادی ایران است و به‌عنوان پایتخت کشور از نظر سیاسی و اقتصادی از جایگاه بالایی برخوردار است؛ ا این شهر با اختصاص نیمی از بخش صنعت کشور به خود در اقتصاد ایران نقش به سزایی دارد و همین موضوع موجب سرمایه‌گذاری‌های فراوان و ایجاد مشاغل زیادی در این شهر شده است. ازجمله رسته‌های شغلی تهران که بیشتر مردم از آن‌ها کسب درآمد می‌کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مشاغل فنی و خدماتی (خدمات کامپیوتری، کافه، آرایشگاه، باشگاه و غیره)
  • مشاغل تولیدی (شرکت ایران‌خودرو، شرکت ماشین‌سازی، شرکت سایپا، سیمان‌سازی و غیره)
  • مشاغل اینترنتی و آنلاین (تولید محتوا، برنامه‌نویسی، طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ)
  • مشاغل دامپروری و کشاورزی
  • مشاغل خانگی
  • مشاغل گردشگری
  • صنایع غذا دارو

سوغات تهران چیست؟

اگر در سفر به پایتخت به‌دنبال خرید سوغات تهران هستید، باید بدانید که چرم‌های نقاشی شده، جاجیم فیروزکوه، قالی، محصولات چاپ باتیک، محصولات شیشه گری و تراش شیشه، نان گلاج فیروزکوه، سیب دماوند، آلوچه و لواشک‌های دربند و سوهان از مشهورترین سوغاتی های تهران هستند.

یکی از پیش نیازها برای فروش سوغاتی های تهران استفاده از پاکت بسته بندی را پیشنهاد میکنیم که می توانید از بهترین تولید کننده باکس پوچ در تهران ، زیپ پک تهیه کنید.

بسیاری از افراد شهر تهران را به‌عنوان شهری خاکستری و پر از دود و ترافیک می‌شناسند و فکر می‌کنند که این شهر سوغات خاصی ندارد؛ اما این استان سوغاتی‌هایی دارد که نظیر آن‌ها را نمی‌توان در جای دیگری از ایران پیدا کرد. تهران همچنین مکان مناسبی برای خرید سوغاتی‌های دیگر شهرهای ایران است.

قالی‌بافی یکی از صنایع دستی بسیار رایج در استان تهران (شهرهای کرج، دماوند و شمیرانات) است. قالی‌بافان در این شهرها بیشتر در زمینه چهره بافی و تابلو فرش متمرکز هستند؛ تابلوهایی نفیس که چهره خانه شما را تغییر می‌دهند. در سفر به تهران سری به چهارراه ولی عصر و راسته فروش تابلو فرش، جاجیم و فرش بزنید و سوغاتی‌های خاص بخرید

محصولات کشاورزی، انواع میوه‌های مرغوب (آلبالو و گیلاس، قیسی، زردآلو، سیب، گلابی، به، هلو، شلیل، انگور، انار، فندق، بادام و بادام‌زمینی) و غلات از محبوب‌ترین محصولاتی هستند که در شهر فیروزکوه یافت می‌شوند؛ اما این محصولات را می‌توان در دیگر مناطق ایران نیز خریداری کرد.

نان سنتی «گلاج» بهترین سوغاتی شهر فیروزکوه است؛ نانی که نمونه آن را نمی‌توان در جای دیگر پیدا کرد. این نان سنتی توسط عشایر فیروزکوه به روشی منحصربه‌فرد طبخ می‌شود. نان گلاج را می‌توان تا یک ماه در یخچال نگهداری کرد. اگر در زمان عید نوروز به فیروزکوه سفر کردید، حتما سری به بازارچه‌های نوروزی این شهرستان بزنید تا بتوانید این نان سنتی خوشمزه را تهیه کنید.

شهریار در بین شهرهای اطراف تهران به داشتن انگور و کشمش‌های مرغوب شهرت دارد؛ پس اگر در طول سفر به تهران به شهریار رفتید یا در بازارهای تهران به کشمش شهریار برخوردید، حتما آن را به‌عنوان یک سوغات خوشمزه بخرید. شهریار منطقه‌ای خوش آب و هوا است و میوه و محصولات باکیفیتی چون چغندر، گوجه سبز و غلات دارد.

سوهان نوعی حلوا است که از جوانه گندم تهیه می‌شود و انواع مختلفی از جمله سوهان عسلی، سوهان کنجدی، سوهان حلوایی، سوهان بادامی، سوهان گزی، سوهان لقمه، سوهان کره‌ای، سوهان پشمکی و دسر سوهان دارد. سوهان قم معروف‌ترین سوهان ایران است؛ البته این محصول لذیذ در تهران (شهر ری) نیز به روشی مخصوصی تولید می‌شود و کیفیت بالایی دارد. در سفر به شهر ری پس از زیارت حرم شاه عبدالعظیم به بازارهای این منطقه بروید و سوهان تهران را به‌عنوان سوغاتی خریداری کنید.

شهر آبعلی در ۱۰ کیلومتری شمال شرق رودهن از توابع شهرستان خوش آب و هوای دماوند در استان تهران واقع شده است. شهر آبعلی از گذشته علاوه بر وجود قدیمی‌ترین پیست اسکی ایران، دارای رستوران‌ها و کبابی‌های معروف بود. وجود چند چشمه آب معدنی از جمله چشمه آبعلی هراز، سبب تاسیس کارخانه آب معدنی ایران در سال ۱۳۱۷ در این منطقه شد.

قهوه‌فروشی‌های تهران با بویی خوش در خیابان‌ها و پیاده‌روها بسیار وسوسه‌انگیز هستند و مکانی مناسب برای خرید قهوه‌های باکیفیت به شمار می‌آیند. قهوه از محصولات بومی کشور ما نیست؛ با این وجود می‌توان از تهران برای سوغات قهوه خرید.

از جمله قهوه‌فروشی‌های مشهور تهران می‌توان به مغازه قدیمی قهوه ادنا (در ضلع شمالی میدان هفتم تیر و اول خیابان مفتح شمالی) با ویترینی کوچک و شلوغ و پر از بسته‌های کوچک و بزرگ قهوه، کاکائو و چای، قهوه ست (نرسیده به میدان فردوسی سر خیابان استاد نجات‌الهی) با ویترینی پر از دانه‌های قهوهای آسیاب نشده و قهوه ریو در چهارراه استانبول اشاره کرد.

جمع بندی

با توجه به گسترده بودن حوزه های کاری گوناگون در تهران یه کی از مناسب ترین و پر سود ترین شغل بسته بندی میباشد.کافیه شما دوستانی که تولید کننده یا تأمیین:

  • مواد غذایی
  • میوه خشک
  • آجیل
  • خشکبار
  • قهوه
  • چای
  • گرانولا
  • پودر پروتئینی
  • غذای حیوانات خانگی

از جمله مواردی هستند که برای بسته بندی،پاکت باکس پوچ مناسب میباشد.زیپ پک بهترین و بیشترین تنوع در سایز بندی و رنگ بندی رابرای شما در نظر گرفته است تا بتوانید بهترین و مناسب ترین بسته بندی را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *