پاکت بسته بندی دمنوش

پاکت بسته بندی دمنوش

برای انتخاب پاکت بسته بندی دمنوش نیاز است ابتدا با خود دمنوش و ویژگی های آن آشنا شوید تا بسته بندی مناسب برای نگهداری و حفظ کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه را انتخاب نمایید.

معرفی و تاریخچه دمنوش گیاهی

مدتی است که در بین گیاهان دارویی و حتی عطاری ها (صرفا عطاری هایی که به صورت مجازی فعالیت می کنند) عبارتی را به عنوان دمنوش می شنویم که هنوز هم بسیار دقیق در مورد جزئیات و نحوه استفاده آن اطلاعات کافی نداریم.

در این زمینه باید بگوییم که قطعا دمنوش هایکی از جدید ترین تکنیک های درمان بسیاری از بیماری ها هستند که روز به روز استفاده از آن ها در کشور های مدرن و پیشرفته بیشتر می شود، بسیاری از ما صرف سم زدایی از بدن را با استفاده از ورزش نمی دانیم و یا شاید فرصت کافی را برای انجام این کار نداریم.

در واقع باید گفت که ترکیب اصلی دمنوش ها همان طور که از عنوان آن مشخص است گیاهی بوده و حتی گاه ترکیب ادویه جات نیز می تواند به بهتر کردن طعم آن کمک ویژه ای کند و البته تاثیر بسزایی در درمان بسیاری از امراض سخت و مزمن خواهد داشت.

تاریخچه پیدایش دمنوش ها نیز بازمی گردد به زمان درمان بیماری ها با گیاهان دارویی و البته عطاری هایی که گسترده ترین و عمده ترین فعالیت آن ها در ایران مشاهده شده، برای اثبات آن می توان نام گل گاو زبان را به خاطر آورد.

در ترکیب های طبیعی دمنوش ها و محصولاتی که به صورت مجاز و البته استاندارد در کشور تهیه می شوند، از ادویه‏ ها، میوه‏ ها، برگ، ساقه یا ریشه گیاهان که خشک شده و حالا آماده مصرف به صورت چای هستند استفاده می شود.

امروزه یکی از کارهای مورد علاقه افراد در تمام اوقات شبانه روز استفاده از انواع دمنوش های گیاهی و طبیعی می باشد. هر دمنوشی به شیوه خاصی تولید می شود و برای بهره وری از خواص آن باید به چگونگی آماده شدن آن دقت کرد. ما در این مقاله به طرز تهیه انواع مختلفی از این نوشیدنی های پر خاصیت می پردازیم.

نکات مهم در طرز تهیه دمنوش های مختلف

هر دمنوش گیاهی می تواند از گل، ساقه، دانه، ریشه و جزئی دیگر از یک گیاه به دست بیاید. زمان مورد نیاز برای تهیه انواع نوشیدنی های گیاهی با یکدیگر متفاوت می باشد و باید دقت کرد که دم کشیدن بیش از حد این نوشیدنی ها می تواند رنگ آنها را کدر کند.

قابل ذکر است که رنگ هر نوشیدنی گیاهی مانند رنگ ابتدایی آن گیاهان، با دیگری فرق می کند. اما عموما رنگ های آنها بین زرد، نارنجی و قهوه ای روشن می باشد.

افراد باید دقت کنند که برای تهیه هر نوشیدنی گیاهی می توانند، قسمت مورد نظر را به شکل اولیه و یا به صورت پودر شده استفاده کنند. افراد برای تهیه پودر این گیاهان باید به خوبی با استفاده از هاون آنها را بکوبند و یا در برخی از موارد قطعه قطعه کنند.

قابل ذکر است افرادی که قصد تهیه این نوشیدنی ها را دارند، باید گیاه مورد نظر را از عطاری ها خریداری کنند تا بتوانند نوع مناسب و سالم آن را برای تهیه یک دمنوش استفاده کنند؛ زیرا برخی از افراد که به طور خودسرانه اقدام به جمع آوری این گیاهان می کنند، شاید نتوانند نوعی سمی گیاهان را از نوع سالم آنها تشخیص دهند.باید دانست که دمنوش با جوشانده متفاوت است و چگونگی آماده کردن آنها نیز با یکدیگر فرق می کند.

روش نگهداری دمنوش

بهترین شرایط برای نگهداری دمنوش ها در محیط های خشک و خنک عاری از رطوبت به دور از رسیدن نور به محصول میباشد.

از اینجا به بعد بهترین پاکت بسته بندی دمنوش را به شما عزیزان معرفی میکنیم  برای اطلاعات بهتر به راهنمای انتخاب پاکت زیپ دار مراجعه کنید

مزیت های دمنوش ها

  • دمنوش اسطوخودوس می‌تواند در درمان سرگیجه و ضعف مؤثر باشد. از مهم‌ترین خاصیت‌های اسطوخودوس درمان سردرد به‌خصوص سردردهای میگرنی است و نوشیدن این دمنوش قبل از خواب در درمان بی‌خوابی‌های شبانه مؤثر است، خاصیت دیگر اسطوخدوس کمک به کاهش التهاب، سوزش و خارش ناشی از نیش حشرات است.
  • دمنوش بادرنجبویه طعم ملایم و لیمومانندی دارد، این دمنوش سطح آنتی‌اکسیدان‌های بدن و سلامت پوست و قلب را بهبود می‌دهد و حتی در از بین بردن اضطراب هم مفید است، باد رنجبویه می‌تواند سطح بالای چربی خون را بهبود بدهد و بر بهبود خلق‌وخو و عملکرد ذهنی مؤثر است.
  • دمنوش گل رز از میوه گیاه گل رز تهیه می‌شود، سرشار از ویتامین C و ترکیبات مفید گیاهی است. این ترکیبات گیاهی علاوه بر چربی‌های خاص موجود در گل رز، دارای خواص ضد التهابی هستند، اثرات ضد التهابی و آنتی اکسیدانی گل رز می‌تواند به مبارزه با پیری پوست کمک کند.
  • دمنوش به‌لیمو استرس را کاهش خواهد داد، در کاهش سردرد تأثیر دارد .و نوشیدن دمنوش این برگ‌های معطر، خواب آرامش بخش را برای فرد به همراه دارد، درباره خواص به‌لیمو متخصصان بر این باورند که ضد نفخ است و درد معده را کاهش خواهد داد، اما یکی از مهم‌ترین تأثیرات این گیاه که عده زیادی به آن معتقدند خاصیت آرام‌بخشی آن است.
  • دمنوش بابونه به‌خاطرِ خواص آرامش‌بخش خود مشهور است و شواهد اولیه این ویژگی را تأیید می‌کنند. این دمنوش به بهبود سندرم پیش از قاعدگی، سطح چربی، قند خون و انسولین کمک می‌کند، دمنوش یا چای بابونه به سبب خواص آرامش‌بخش خود شناخته شده است و به درمان بی خوابی و داشتن خواب راحت کمک می‌کند.
  • دمنوش آویشن سرفه را کاهش می‌دهد و بسیار خلط‌آور است.بخور آویشن برای کمک به التیام دردهای سینوزیت مفید است و با استشمام بخور این گیاه راحت‌تر نفس خواهید کشید، دمنوش آویشن بوی بد دهان را از بین خواهد برد. برای تقویت پوست سر مؤثر است و از ریزش مو جلوگیری می‌کند، آویشن جزو داروهای گیاهی ادرارآور محسوب می‌شود و در درمان سنگ کلیه مؤثر است.
  • دمنوش نعناع یکی از محبوب‌ترین دمنوش ها در سراسر جهان است. این دمنوش بیشتر به سبب اثرش بر سلامت دستگاه گوارش محبوبیت دارد. اما خواص آنتی‌اکسیدانی، ضدسرطانی، ضدباکتریایی و ضدویروسی هم دارد. دمنوش نعناع به‌صورت سنتی برای درمان ناراحتی‌های گوارشی به‌کار می‌رود، مطالعات نشان داده‌اند که روغن نعناع می‌تواند به کاهش معده درد، حالت تهوع و اسپاسم کمک کند.
  • دمنوش زنجبیل تند، طعم‌دار و حاوی آنتی اکسیدان های طبیعی و ضد بیماری است، دمنوش زنجبیل به مبارزه با التهاب کمک می‌کند (زنجبیل یکی از خوراکی‌های ضد التهاب است) و در تقویت سیستم ایمنی بدن تأثیرگذار است، اما بیشتر به سبب تأثیرش بر کاهش حالت تهوع شناخته شده است.

زنجبیل به‌عنوان درمانی برای حالت تهوع شناخته شده است و پژوهش‌ها اثر زنجبیل بر حالت تهوع را ثابت کرده‌اند، چند پژوهش نشان داده‌اند که زنجبیل به کاهش دردهای دوره قاعدگی کمک می‌کند و می‌تواند برای افراد مبتلا به دیابت مفید باشد.

دمنوش چای ترش، اثر مثبتی بر کنترل فشار خون بالا دارد، در حقیقت بسیاری از پژوهش‌ها نشان داده‌اند که چای ترش یکی از خوراکی‌های کاهش دهنده فشار خون است، اما تعداد زیادی از این پژوهش‌ها کیفیت چندانی نداشته‌اند، دمنوش چای ترش می‌تواند در کاهش فشار خون بالا مؤثر باشد و استرس اکسیداتیو را بهبود دهد.

دمنوش مریم‌گلی به‌خاطرِ خواص دارویی خود شناخته شده است، پژوهش‌های علمی برخی از خواص دارویی این گیاه به خصوص خواص مربوط به سلامت مغز را تأیید کرده‌اند، دمنوش مریم‌گلی برای سلامت عملکرد شناختی مغز و سلامت قلب و روده بزرگ مفید است.

بهترین پاکت بسته بندی دمنوش

باتوجه به عوامل:

  • نفوذ ناپذیر بودن بسته از رطوبت
  • تا حد امکان نرسیدن نور به پاکت بسته بندی دمنوش
  • قابلیت چندین بار مصرف بودن پاکت بسته بندی دمنوش
  • با توجه به درخواست های مصرف کننده  سایزبندی مناسب پاکت بسته بندی

نسبت به بسته بندی های موجود در بازار ایران پاکت بسته بندی بهترین انتخاب میباشد. به دلیل قیمت دونه ای مناسب با توجه به قیمت و حاشیه سود محصول شما

گنجایش های متنوع با توجه به نیاز تولید کننده و دسترسی سریع

همه این مواردی که ذکر شد از جمله دغدغه های تولید کننده یا تامین کننده محصول میباشد که زیپ پک بهترین انتخاب را برای شما عزیزان پاکت بسته بندی زیپ دار میداند

اگر به فکر خرید پاکت بسته بندی چای کوهی و انواع دمنوش ها هستید ، زیپ پک میتواند به شما کمک کند .

شما همچنین اگر به دنبال بسته بندی گیاهان دارویی هستید ، مقاله پاکت بسته بندی گیاهان دارویی میتواند برای شما مفید باشد .

نتیجه گیری

با توجه به در نظر گرفتن سیاست بسته بندی شما عزیزان میتوانید به راحتی از طریق سایت یا واتس اپ خرید کنید. زیپ پک برای همه سلایق پاکت بسته بندی موجود دارد. کافی است شما فعل خواستن را صرف کنید. بهترین فروش،فروش هدفمند میباشد (یعنی با در نظر گرفتن بسته بندی مناسب و نیاز بازار، مصرف کننده را به سمت خود جلب کنید)

ما در تمامی مراحل بسته بندی در کنار شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *