پاکت بسته بندی چای کوهی

ایده برای بسته بندی گیاهان دارویی پاکت سبز

برای بسته بندی چای کوهی بهتر است که با خواص و مزیت هایی این گیاه ارزشمند آشنا شویم سپس به پاکت بسته بندی چای کوهی بپردازیم.

چای کوهی چیست؟

گیاه چای کوهی یه گیاه بومی کشورمان است. این گیاه درطب سنتی گیاه بسیار ارزشمندی محسوب میشود و خاصیت دارویی دارد. زیستگاه اصلی این گیاه دامنه کوه‌های البرز است، البته در ارتفاعات مازندران و کوهستان‌های واقع در غرب کشور هم به وفور پیدا میشود. طبع چای کوهی گرم و خشک است و یه نوشیدنی بسیار عالی برای ایام سرد و مرطوب سال بحساب می آید. افرادی که تو حوزه گیاهان دارویی کار می‌کنند توانستند این گیاه رو اهلی کنند و اون رو در مزارع خودشون کشت کنند، البته چای کوهی به هوای معتدل کوهستانی نیاز دارد و هرجایی رشد پیدا نمی‌کند.

چای کوهی در مناطق مختلف ایران اسم‌های متفاوتی دارد، پشموک،چای پشمی، گل گربه، پشمینه، پشمینه علف، پشم العلف، گل کوفته، گل کوو، توکلیجه و هالوله برخی از اسم‌های این گیاه دارویی هستند.

چای کوهی چند تا مشخصه داره که میشه تو کوهستان اون رو از گیاهان دیگر تفکیک کرد:

  • گیاه چای کوهی به شکل بوته‌ای با ساقه‌های رونده است.
  • عطر خاص و منحصر به فردی داره.
  • گل‌های سنبلی شکل به رنگ صورتی مایل به بنفش داره که توسط کرک‌های پشمی احاطه شده.

خواص چای کوهی

مصرف چای کوهی دارای خواص و فواید زیای برای بدن انسان است. که در ادامه سعی می‌کنیم به برخی از این فواید اشاره کنیم. تانن‌ها، فنل‌ها، فلاونوئید‌ها، ایریدوئید‌ها، گلیکوزید‌ها و ساپونین‌های موجود در چای کوهی دلایل اصلی شفابخش بودن این گیاه هستند.

 درمان سرفه

سرفه یکی از دردساز‌ترین و اعصاب‌ خردکن‌ترین عوارض بیماری‌های تنفسیه. دمنوش چای کوهی دشمن سرفه است و با نرم کردن گلو و کاهش التهابات مجاری تنفسی باعث میشه که سرفه‌تون برطرف بشود. این چای همچنین برای سینوزیت خیلی خوبه، خلط آوره و عفونت‌های مجاری تنفسی رو ازش خارج می‌کنه. از چای کوهی برای درمان ذات الریه، برونشیت و آسم کمک می‌گیرند.

 ضد درد و ضد التهاب

ترکیباتی که گفتیم توی چای کوهی وجود دارند برای درمان التهابات و درد‌های بدن خیلی موثرند. رماتیسم مفصلی یکی از عراضه‌هاییه که مصرف چای کوهی می‌تونه کمک زیادی به درمانش بکنه.

 یک آرام بخش طبیعی

آرامش معجزه چای کوهیه. نوشیدن این دمنوش می‌تونه کمک زیادی به رفع استرس، بی‌قراری و بی‌خوابی کند. عطر و رایحه دلنشن چای کوهی که بویی شبیه به نعناع، لیمو و آویشن دارد به تنهایی می‌تونه به انسان آرامش بدهد. این دمنوش یه نوشیدنی عالی برای رفع خستگی یه روز کاریه که به ذهنتون آرامش میدهد. خواب بهتر در هنگام شب هم یکی دیگه از خواص این گیاه دارویی بی‌نظیر است.

 مفید برای کلیه‌ها و مجاری ادراری

یکی دیگه از خواص چای کوهی اینه که باعث افزایش ادرار میشود. افزایش ادرار در سلامتی کلیه‌ها و رفع عفونت‌های کلیوی موثره. همچنین این عامل برای افرادی که سنگ کلیه دارند و می‌خواند دفعش کنند خاصیت بسیار خوبی محسوب میشه.

 یک دهان شویه طبیعی

دمنوش سرد شده چای کوهی یه دهان شویه طبیعی محسوب میشه که غرغره کردن و چرخوندنش تو دهان فواید زیادی می‌تونه داشته باشه. دمنوش این گیاه دارای خواص ضد التهابی و ضدعفونی کنندگی که برای آفت و زخم‌های دهانی و مشکلات لثه خیلی مفیده.

البته برای حفظ این خاصیت باید به پاکت بسته بندی چای کوهی اهمیت دهید .

درمان سردرد‌های ناشی از فشار خون بالا

یکی از مشکلات داشتن فشار خون بالا سردرد‌هایه که آدم دچارش میشه. مصرف چای کوهی بخاطر وجود گلیکوزید‌ها که کاهنده فشار خون هستند تا حد زیادی باعث برطرف شدن سردرد‌های ناشی از فشار خون بالا میشه. همچنین مصرف این دمنوش جادویی روی برطرف کردن سردرد‌های میگرنی هم تاثیر بسزایی داشته.

برطرف کردن مشکلات گوارشی از دیگر خواص چای کوهی

مشکلات گوارشی مثل اسهال، نفخ معده و انگل روده و معده با استفاده از چای کوهی تا حد زیای برطرف یا کاملا درمان میشود. مصرف چای کوهی به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی خاصیت درمانی دارد، به عنوان مثال وجود تانن‌ها توی این دمنوش باعث کم شدن حرکات روده میشه و فرایند هضم رو تقویت می‌کند.

خاصیت جادویی برگ‌های گیاه چای کوهی

برگ‌های چای کوهی دارای خاصیت معجزه آسایی هستند. پودر برگ‌های این گیاه به خوب شدن سریع زخم‌های سطحی کمک زیادی می‌کند. اگر دچار گزیدگی توسط نیش حشرات شدین برگ‌های تازه گیاه چای کوهی رو بکوبید و آبش رو روی جای نیش یا گزش بمالید. می‌بینید که علائم و خارش و التهاب جای گزیدگی تا حد زیادی از بین میره و احساس خوشایندی بهتون دست میدهد. جالبه بدونید که جویدن برگ گیاه چای کوهی باعث برطرف شدن درد دندون میشود.

چای کوهی همچنین برای گرفتگی صدا و افزایش اشتها بسیار مفید است. این چای بخاطر طبع گرم و خشکش به تقویت قوای جنسی آقایون کمک زیادی می‌کند. همچنین برای تنظم سیکل قاعدگی زنان هم مفید است.

به دلایل بالا باید به پاکت بسته بندی چای کوهی توجه کنید .

نیاز بازار در مورد پاکت بسته بندی چای کوهی

با توجه به توضیحات داده شده و مصرفی بودن این گیاه حالا وقت آن رسیده یک بسته بندی با توجه به اهداف خودتان از سایت زیپ پک پیدا کنید و به بهترین شکل و بهداشتی ترین حالت ممکن بسته بندی چای کوهی را شروع کنید

مطمئنن فله فروشی این محصول سو زیادی را حاصل نمیکند.

  پاکت بسته بندی چای کوهی

تمام پاکت هایی موجود برای بسته بندی چای کوهی مناسب میباشد.

بسته به مقدار هزینه ای که میخواین انجام بدید میتوانید به راحتی در تنوعی از پاکت تمام اطلاعات قیمتی را به دست بیاورید سپس پاکت بسته بندی چایی کوهی که، مناسب اهداف شما باشد را انتخاب کنید.

پیشنهاد زیپ پک در مورد پاکت بسته بندی چای کوهی

بهترین پاکت های بسته بندی برا چای کوهی میتوانید از پاکت های زیر استفاده کنید :

شاید به دنبال آن باشید : پاکت بسته بندی آویشن

چاپ پاکت بسته بندی چای کوهی

بعد از اینکه پاکت بسته بندیتون رو انتخاب کردید در صورتی که از یک سایز یک رنگ یک مدل پاکت 1000 عدد بخواین میتوانید به راحتی روی پاکت چاپ بزنید.

میتوانید اطلاعاتی از قبیل،اسم برند،آدرس صفحات مجازی،آدرس فروشگاه،اطلاعاتی راجب محصول، و ….. را درج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *