میوه خشک در پاکت شفاف متالایز داخل طلایی

میوه خشک در پاکت شفاف متالایز داخل طلایی

با توجه به شفارشات شما عزیزان تلاش کردیم پاکت های که برای میوه خشک مناسب است را بررسی کنیم در این ویدئو شفاف متالایز داخل طلایی را مورد بررسی قرار داده ایم.

همه تلاش گروه زیپ پک در خلق این ویدئو نشان دادن حداکثر توان ظرفیتی پاکت شفاف متالایز داخل طلایی بوده است

طبیعی است که  تاثیر در زیبایی پاکت داشته باشد.که در جمع آوری این مطلب زیبایی پاکت ها مورد نظرم نبوده است.اگرچه خیلی خوبه است که شما تمام حالت های پاکت را مشاهده کنید.

شفاف متالایز داخل طلایی

به طور کلی پاکت شفاف متالایز داخل طلایی دارای استحکام خوب در برابر فشار کیفیت خوب زیپ باعث چندین بار مصرف بودن،پاکت نمایش کامل محصول شما از قسمت جلویی پاکت بک گراند طلایی پاکت از مزیت های این پاکت به شمار میرود ک همه این ها ما را به یک بسته بندی ایده ال میرساند.

نگاه کلی به پاکت  داخل طلایی

پاکت داخل طلایی،پاکت ته گاست(پاکت ایستاده زیپدار) که با اسامی پاکت ایستاده و پاکت ساندیسی نیز شناخته می شود.

در اصل یک کیسه پلاستیکی بسته شده

با یک ته گرد است.

پاکت ته گاست (پاکت ایستاده زیپدار) به گونه ای طراحی شده است

که برای مقاومت بیشتر آن، لبه گاست به دو طرف دیواره ها جوش داده شده است.برخلاف فرم های دیگر بسته بندی انعطاف پذیرپاکت زیپ دار گاست دار یا پاکت ته گاست (پاکت ایستاده زیپدار)می تواند بدون نیاز به هیچگونه پشتیبان، عمودی بایستد.سبب این امر گاست پایین پاکت می باشد.

مزیت های داخل طلایی

_پاکت زیپدار گاست دار یا پاکت ته گاست (پاکت ایستاده زیپدار) مقرون به صرفه ترین پاکت در بازار بوده و مناسب بسته بندی محصولات سبک می باشد.

_قابلیت ایستایی بالا

_نمای خوبی را در قفسه میدهد.

_مقاوم بودن در مقابل فشار

_ پنجره داربودن

_جنس مناسب

_زیپ با کیفیت

_به دلیل زیپ با کیفیت قابلیت چندین بار مصرف بودن را دارد.

_این پاکت دارای زیپ بسیار محکمی است و به دلیل پرس خوب کناره ها و گاست از محصول شما به خوبی در مقابل هوا و رطوبت محافظت میکند

_به دلیل شفاف بودن کامل  قسمت جلویی  پاکت باعث میشود مصرف کننده با خیال راحت تری خریداری کند و این یعنی تضمین کیفیت محصول شما از دید مصرف کننده است

جنس پاکت داخل طلایی

_لایه داخلی پلی اتیلین

_وسط متالایز

_ بیرونی پلی استر شفاف طلایی

_جنس لایه داخلی تمامی پاکت ها از نوع پلی اتیلن بهداشتی یا اصطلاحا food grade هست که درصورت نیاز مجوز بهداشت تقدیمتان میشود.

میوه خشک

اطلاعاتی در مورد میوه خشک

آجیل میوه خشک در بین تنقلات سالم و مغذی که سرشار از ارزش غذایی هستند، قرار دارد. بسیاری معتقدند که می توان از میوه خشک به عنوان یک میان وعده استفاده کرد. در واقع میوه خشک همان ورق ‌های میوه است که با استفاده از روش ‌های مختلف شده و حجم آن متراکم شده است. برای تهیه میوه خشک میوه های رسیده و آبدار را به اسلایس های نازک تبدیل می کنند و آن ها را در دستگاه های میوه خشک کن قرار می دهند.
در گذشته این کار را به صورت سنتی و با استفاده از نور خورشید انجام می دادند. فرایند آماده سازی میوه خشک به گونه ‌ای است که امکان نگه داری آن در مدت زمان طولانی هم وجود دارد. میوه هایی مانند آلو، انجیر، کشمش، زرد آلو و توت خشک از معروف‌ ترین انواع میوه خشک هستند. درست است که میوه تازه منبع کاملی از ویتامین و مواد معدنی است، اما میوه خشک هم تمام این مواد مغذی را دارد. فقط آب خود را از دست داده است.
وقتی درباره مواد معدنی صحبت می کنیم، باید بگوییم از معروف ‌ترین آن ها اسید فولیک است.

اغلب میوه‌ ها دارای قند طبیعی و سرشار از ویتامین هستند. بافت آبدار میوه وقتی در برابر نور خورشید و حرارت قرار می گیرد، آب خود را از دست می ‌دهد و به ورقه های نازک تبدیل می‌ شود که مملو از ویتامین c و فیبر و آنتی اکسیدان هستند. همان طور که می دانید انواع ویتامین ها برای شادابی و سلامت پوست و مو مفید هستند. فیبر نیز یکی از مواد موجود در میوه خشک است که برای دستگاه گوارش بسیار مفید است.
از همه مهم تر آنتی اکسیدان ها هستند که خاصیت ضد سرطانی دارند و پلی فنول یکی از معروف ترین آنتی اکسیدان هایی است که در میوه خشک موجود است و سبب بهبود عملکرد سیستم جریان خون می ‌شود. یکی دیگر از خواص میوه خشک کاهش وزن است. هر چند میوه خود دارای قند طبیعی و کالری است، اما مصرف میوه خشک به اندازه مجاز، در کاهش وزن مصرف کنندگان تأثیر زیادی دارد.
لازم به ذکر است که درصد بالایی از قند موجود در میوه خشک فروکتوز است و ممکن است مصرف بیش از اندازه آن باعث بالا رفتن قند خون شود؛ بنابراین در مصرف آن باید احتیاط رعایت شود. نکته ای که بسیار حائز اهمیت است و باید عنوان شود این است که برخی از میوه خشک های موجود در بازار، با شکر یا شربت آماده می‌ شوند تا طعم بهتری داشته باشند.
دقت کنید از این نمونه میوه خشک مصرف نکنید. چرا که برای سلامتی مضر هستند و می تواند شما را دچار مشکلاتی مانند دیابت، افزایش وزن و حتی سرطان کند. یک راهنمایی برای انتخاب شناخت میوه خشک طبیعی این است که میوه ‌های خشک که با شکر فرآوری شده ‌اند، رنگ روشن تری دارند؛ اما میوه های خشک بدون شک رنگ قهوه‌ ای و خاکستری دارند. دقت داشته باشید که محیط نگهداری میوه خشک باید خشک و خنک باشد در غیر اینصورت قارچ و کپک این تنقلات را آلوده می ‌کند و خطرات زیادی برای سلامتی خواهد داشت.

بسته بندی میوه خشک

امروزه با توجه به جایگاه خوب این محصول در سبد مصرف کننده مهمترین عامل برای جذب فروش بیشتر بسته بندی این محصول میباشد.

با توجه به بسته بندی های داخل بازر ارزان ترین و بهترین بسته بندی پاکت زیپ دار میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *