پاکت بسته بندی فلافل

پاکت بسته بندی فلافل

 قبل از توضیح راجع به پاکت بسته بندی فلافل ابتدا نحوه پیدایش شرایط نگهداری و مزیت های فلافل در سفره غذایی  را بررسی میکنیم.

سپس به بررسی و معرفی پاکت بسته بندی فلافل میپردازیم.

تاریخچه فلافل 

فلافل با همه سادگی و دم‌دستی بودنش، تاریخچه‌ای غنی و کهن دارد. شاید به‌ظاهر گرد و چاقش نیاید، ولی این گوی خوشمزه مسیری دور و دراز را از مصر و شام و حجاز و عراق گذشته تا سرانجام به فلافلی های ما رسیده است.

فلافل را اگر با کسره زیر”ف” بخوانی جمع فلفل است و برخی می‌گویند چون غذایی تند و تیز است، این اسم بر آن مانده است.

اگر آن را با فتحه روی”ف”بخوانی، داستانی متفاوت پیدا می‌کند که به زمان‌های بسیار دور و به دیار مصر برمی‌گردد. می‌گویند فلافل ابداع مسیحیان مصر است. قبطیان مصر ایامی در سال را روزه می‌گیرند و در آن مدت از خوردن غذاهای گوشتی پرهیز می‌کنند و سراغ غذاهای گیاهی می‌روند. کلمه فلافل از 3بخش «فا»، «لا» و «فل» تشکیل شده که در زبان قبطیان به معنی «کاملا از نخود» است.

این غذا از مصر به شام می‌رود و در شام پسندیده می‌شود و شهرت پیدا می‌کند. بعد هم پایش به سایر کشورهای خاورمیانه باز می‌شود.

نحوه پیدایش فلافل در ایران 

فلافل ابتدا از عراق به ایران می‌آید و در شهرهای مرزی و جنوبی کشور طرفدار پیدا می‌کند. در بسیاری از شهرهای ایران از جمله شهرهای استان ایلام، خوزستان، بوشهر و هرمزگان فلافل به همان سبک عراقی در نان‌های صمون و با سس انبه خورده می‌شود. البته اضافه‌کردن ترشی بندری و سس گوجه تند و برخی مخلفات دیگر به آن حاصل طبع تند و تیز پسند جنوبی است که در شهرهای دیگر ایران هم طرفدار پیدا کرده است.

پاکت بسته بندی فلافل

با توجه به نحوه نگهداری از این محصول و بررسی شرایط نگهداری فلافل مقرون به صرفه ترین و کارآمد ترین نوع بسته بندی پاکت زیپ دار میباشد.

نکات مهم پاکت بسته بندی فلافل 

1_زیپ دار بودن پاکت بسته بندی فلافل باعث میشود تا وقتی محصول داخل بسته است از پاکت محصول استفاده کنند.

2_در کنار نکته 1 اگر بسته بندی شما دارای چاپ اختصاصی(لیبل،سیلک،سیلندر) باشد دائما تبلیغات شما در معرض دید مشتری میباشد و در ذهن مصرف کننده نقش میبندد.

3_مهم ترین نکته در پاکت بسته بندی فلافل داشتن گواهی بهداشت در بسته بندی میباشد که پاکت های بسته بندی  که زیپ پک در اختیار شما عزیزان قرار میدهند این گواهی را دارد.

4_با داشتن پاکت بسته بندی زیپ دار شما میتوانید به بهداشتی ترین حالت ممکن محصول را به سفره مصرف کننده هدایت کنید.

از دیگر مزایای پاکت بسته بندی فلافل میتوان به:

5_حفظ تازگی، عطر و طعم

6_جلوگیری از فساد

7_استحکام، مواد اولیه مناسب

8_توانایی تحمل دمای انجماد

9_مقاومت پاکت و بسته بندی در برابر سوراخ شدن یا پارگی

10_استفاده آسان

انواع پاکت‌های بسته‌بندی فلافل 

پاکت فلافل هم میتواند از پاکت های عمومی زیپ پک باشد. فیلم‌ های چندلایه تخصصی یکی از رایج ‌ترین نوع بسته‌ بندی در صنعت غذا های آماده یا منجمد هستند که به کمک کیفیت چاپ ۱۰ رنگ، تحولی عظیم در بازار این صنعت ایجاد نموده است.(بعد از تولید این رول ها امکان پاکت سازی وجود دارد).

سفارش پاکت بسته بندی اختصاصی با چاپ فول کالر

در گام اول پاکت بسته بندی فلافل جهت تولید کار سفارشی به مجوز بسته بندی سیب سلامت و ثبت برند احتیاج دارید.

گام بعدی سفارش حداقلی 1 تن در یک سایز میباشد.

تعداد طرحی که میشود در یک سیلندر زد بسته به سایز شما دارد.

سخن زیپ پک

در دنیای مدرن امروز که زمان به سرعت در گذر است، غذا های آماده یا منجمد طیف وسیعی از محصولات را به بازار معرفی نموده‌اند. بسته‌بندی این گونه از محصولات نیاز به ابزارهای خاص مکانیکی ومواد شیمیایی متفاوتی جهت نگهداری، جلوگیری از فساد مواد غذایی و جلوگیری از ورود و خروج هوا به بسته‌بندی نیاز  دارد که دانش و تجربه‎ زیپ پک در این امر بسیار کارآمد بوده و همواره در جهت رفع نیازهای این صنعت گام برداشته است.

زیپ پک با استفاده از دستگاه های بروز و مواد اولیه با کیفیت  بسته بندی هایی برای غذا های آماده و منجمد تولید میکند که باعث افزایش ماندگاری ، جلو گیری از فساد  و حفظ  تازگی و عطر  و طعم غذای آماده و منجمد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *