پاکت بسته بندی میوه خشک حبه ای

پاکت بسته بندی میوه خشک حبه ای

برای بسته بندی میوه خشک حبه ای ابتدا به روش تولید،فواید،شرایط نگهداری،آشنا میشویم سپس به پاکت بسته بندی میوه خشک حبه ای میپردازیم.

طرز تهیه میوه خشک حبه ای

همانطور که گفته شد طرز تهیه میوه خشک حبه ای متفاوت است و می تواند به صورت خانگی و صنعتی انجام شود. در روش های خانگی حجم کار بسیار کم است و با تهیه میوه، شستشو و برش آن به صورت منظم و حبه ای کار شروع می شود، بهتر است لکه های موجود در میوه ها را جدا کنید و در صورتی که امکان دارد پوست میوه ها را جدا نکنید. پس از قطعه کردن میوه ها، آن ها را در آب لیمو قرار دهید تا با اکسیژن هوا وارد واکنش نشوند و تغییر رنگ ندهند.
در روش های خانگی برای خشک کردن میوه می توان از بخاری، شوفاژ، فر و یا نور آفتاب استفاده کرد. اما در روش های صنعتی روش کار متفاوت است و حجم تولید بسیار بالا است، در کارخانه های صنعتی تولید میوه خشک حبه ای از تجهیزات پیشرفته ای برای شستشوی، قطعه کردن ، خشک کردن، بسته بندی و … میوه استفاده می شود که بدون دخالت دست در کوتاه ترین زمان میوه خشک حبه ای با کیفیتی تولید می کنند.

تولید صنعتی میوه خشک حبه ای

کارخانه های صنعتی میوه های مورد نیاز خود را از باغاتی تهیه می کنند که بهترین میوه ها را دارند و میوه هایی را خریداری می کنند که کمترین لک و کرم خوردگی را داشته باشند و با استفاده از مواد مخصوصی میوه ها را شستشو می دهند. دقت کنید اغلب میوه ها چه حبه ای و چه اسلایسی بهتر است با پوست خشک شوند زیرا پوست آن ها نیز دارای مواد معدنی و ویتامین های مفیدی هستند.
میوه خشک حبه ای طعم خاصی دارد از این رو تفاوت بسیاری با میوه خشک اسلایسی دارد و هر فرد با توجه به ذائقه ای که دارد می تواند یکی از آن ها را انتخاب نماید، البته دقت کنید تمام خواصی که در میوه خشک حبه ای وجود دارد در میوه خشک اسلایسی نیز موجود است.

خواص میوه خشک حبه ای

بهبود عملکرد مغز

جلوگیری از بیمار های قلبی عروقی

تنظیم اعصاب

شادابی پوست

تقویت مو

کم خونی

موارد مهم پاکت بسته بندی میوه خشک حبه ای

بسته بندی از مهم ترین بخش های تولید و عرضه هر محصولی است. بسته بندی چشم نواز ، تمیز و باکیفیت ، در بالا بردن میزان فروش محصول نهایی بسیار مؤثر است. هزینه‌های فکر شده و درست برای بسته بندی ، خرج نیست؛ بلکه یک سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

ظاهر و طراحی بسته بندی هر محصولی، بهترین تبلیغ برای آن محصول است. اگر سراغ شکیل‌ترین و خلاقانه‌ترین بسته بندی ها برای محصول خود بروید، نه تنها ضرر نمی‌کنید، بلکه فروش بیشتری هم خواهید داشت. چون تصویر معتبر و متفاوتی از برند خود در ذهن مشتری می‌سازید.

پاکت بسته بندی میوه خشک حبه ای هم مانند هر محصول دیگری است. میوه خشک هرقدر هم کیفیت خوبی داشته باشد، شاید ظاهر چندان جذابی نداشته باشد.استفاده از ظرف های باکیفیت و شکیل برای بسته بندی این محصولات، ظاهر آنها را مشتری پسند می‌کند. اگر از ظرف های ماندگار استفاده کنید، این بسته بندی ارزش افزوده هم محسوب خواهد شد.

  • بسته بندی باید طوری باشد که محصول داخل آن در برابر هرگونه آسیب طی مراحل نگهداری و ترابری محفوظ باشد؛
  • پاکت بسته بندی میوه خشک حبه ای  باید حتما فود گرید (FoodGrade)باشد.
  • بسته بندی باید طوری باشد که محصول در برابر رطوبت و تابش نور محفوظ بوده و گرد و غبار و آلودگی به آن نفوذ نکنند
  • در نهایت بهتر است وزن خالص هر بسته بیشتر از 10 کیلوگرم نباشد.

انواع پاکت بسته بندی میوه خشک حبه ای

همه پاکت هایی که در سایت زیپ پک خدمت شما عزیزان ارائه کرده ایم برای بسته بندی میوه خشک حبه ای مناسب میباشد.

اما انتخاب پاکت ها بسته گی به سلیقه و مقدار هزینه ای که مد نظر دارید متغیر میباشد.

بسته بندی های پیشنهادی: پاکت کرافت پنجره ای، پاکت گلاسه پنجره ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *