پاکت بسته بندی مغز گردو

پاکت بسته بندی گردو

پاکت بسته بندی مغز گردو

برای انتخاب پاکت بسته بندی مغز گردو مناسب لازم است ابتدا در این مقاله به تاریخچه و فواید گردو بپردازیم

 گردو

یکی از خوشمزه ترین روش های افزودن مواد مغذی ، طعم و طراوت به غذای شما افزودن گردو است. گردو که در شهریور و مهر ماه برداشت می شود ، در تمام طول سال وجود دارد و منبع عالی اسیدهای چرب امگا 3 است. مغز گردو از قطعات دندانه دار و پروانه ای شکل تشکیل شده است. این وصله ها به رنگ سفید چرکی و پوشیده از پوست قهوه ای روشن است. آنها کمی با هم مرتبط هستند. این هسته ها با پوستی گرد و قهوه ای شکل کاملاً محکم احاطه شده اند.

انواع درخت گردو

 چندلر

 فرنور

فرانکت

فرنت

پدرو

پکان

اسرائیلی

کانادایی

هارتلی

 لارا

توسرخ

تویسرکان

دماوند

ژنوتیپ برتر

تاریخچه درخت گردو

درختان گردو اگرچه هزاران سال است که زیر کشت می روند ، اما اجداد مختلفی دارند. منشا نوع انگلیسی گردو هند و مناطق اطراف دریای خزر است و به همین دلیل به گردوی ایرانی نیز معروف است. در قرن چهارم پیش از میلاد ، رومی ها به بسیاری از اروپاییان گردو وارد کردند و از آن زمان تاکنون ، درختان گردو در این کشورها رشد می کنند. در طول تاریخ ، درخت گردو بسیار گرانبها بوده است زیرا طول عمر آن نه تنها چندین برابر بیشتر از انسان است ، بلکه مواردی مانند غذا ، روغن سوخت فانوس ، سرپناه ، رنگ و دارو نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به نظر می رسد گردوهایی که در آمریکای شمالی کشت می شوند انگلیسی هستند ، زیرا گردوها ابتدا توسط کشتی های تجاری انگلیس به ایالات متحده آورده می شدند.

بهترین مناطق کشت گردو در ایران

اقلید استان فارس

زنجان

پاوه

لرستان

تویسرکان

شرایط نگهداری مغز گردو

  • پس از جدا کردن پوست این میوه باید آن را حدود 3 الی 4 روز زیر نور مستقیم آفتاب یا غیرمستقیم در یک محیط باز قرار دهیم تا خشک شود. بعد از خشک شدن کامل می‌توانیم آن‌ها را در یک کیسه بریزیم. البته باید توجه داشت که نباید آن‌ها را در جای مرطوب نگهداری کنیم.
  • بهتر است بدانیم که در صورت نگه‌داری مغز گردو در بیرون از یخچال، به سرعت بوی کهنگی خواهد گرفت. در نگهداری و خرید این ماده غذایی باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم زیرا گردو منبع غذایی غنی از چربی‌ها است و چربی موجود در آن در صورت قرار گرفتن در برابر حرارت اکسیده شده و باعث ایجاد تغییراتی در ترکیبات و بروز طعم و مزه نامطبوعی در آن می‌شود

با توجه به توضیحاتی که در بالا عرض کردیم بهترین انخاب برای بسته بندی مغز گردو پاکت زیپدار میباشد بعد از بسته بندی هم از نفوذ رطوبت به داخل پاکت جولوگیری میکند هم در فضای فریزر یا در کمد بوی محیط اطراف بر طعم گردو تاثیر گزار نمیباشد.

انتخاب پاکت بسته بندی مغز گردو

پاکت بسته بندی مغز گردو جهت محافظت از گردو و تبلغات برای فروش گردو مورد استفاده قرار می گیرد.پاکت بسته بندی بعنوان محفظه ای، از مغز گردو محافظت کرده و ارزش بالای غذایی آن را حفظ میکند. وجود ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدانی سبب می شود که مصرف آن تاثیر زیادی بر سلامتی انسان داشته باشد.
با توجه به پاکت هایی که در سایت زیپ پک قرار دارد شما باتوجه به هدف های اولیه خود از بسته بندی میتوانید به راحتی انتخاب کنید.

سخن زیپ پک درباره پاکت بسته بندی مغز گردو

به شما عزیزان در بحث تولید و فروش گردو چه در سطح خرد چه در سطح عمده پیشنهاد میکنیم از فله فروشی محصول خود به سمت بسته بندی شده روی بیاورید که در ایجاد فضای بصری کمک میکند که در انتهای منجز به ارزش افزوده بیشتر میشود.

همه نوع پاکت را میتوانید از ما تهیه کنید

پاکت یک رو شفاف (پاکت شفاف متالایز زیپ گاست)

پاکت پنجره ای

پاکت هایی که نور به داخل محصول نمیرسد

پاکت وکیومی

پاکت دو رو کرافت

و….

امیداوریم در مراحل کاری هر روز جلو تر از روز قبل باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *