پاکت بسته بندی گل گاو زبان

پاکت بسته بندی گل گاو زبان

پاکت بسته بندی گل گاو زبان

برای بسته بندی گیاه گل گاو زبان ابتدا با خوده محصول آشنا میشویم سپس به پاکت بسته بندی گل گاو زبان میپردزایم.

تاریخچه گیاه گاو زبان

یک نوع از گیاه گل گاو زبان در دامنه‌های البرز یافت می‌شود که از دسته‌ی گیاهان echium است. گونه‌ی دیگری از گیاه گل گاو زبان به نام گونه‌ی اروپایی شناخته شده و جزو دسته گیاهان borage است. این گونه در شهرهای اصفهان، آذربایجان و سایر شهرهای ایران تولید می‎‌شود. خواص این دو گونه با هم تفاوت دارند. ما در این مقاله به خواص گیاه گل گاو زبان ایرانی می‌پردازیم.

گیاه گل گاو زبان، ساقه‌ای به طول 60 متر دارد و برگ‌های این گیاه خشن است. این گیاه به رنگ‌های آبی، بنفش و سفید دیده می‎شود.

خواص چای گل گاو زبان

گیاه گل گاو زبان منبع آنتی‌اکسیدان است و التهاب بدن را کاهش می‌دهد. همچنین این گیاه سرشار از انواع ویتامین‌های گروه ب، ویتامین ث و انواع مواد معدنی همانند، کلسیم، آهن، پتاسیم، فلانوئید، کولین و آنتوسیانین است.

خواص درمانی گل گاو زبان

گیاه گل گاو زبان در کنار آنکه آرام بخش است، خواص درمانی بسیاری دارد.

  • 1- این گیاه، علائم تنگی نفس و آسم را بهبود می‌بخشد. آنتی‌اکسیدان موجود در این گیاه، التهاب ریه را رفع می‌کند.
  • 2- یکی‌ از خواص مهم گیاه گل گاو زبان این است که در پیشگیری از سرطان، نقش موثری دارد. استرس یکی از عوامل مهم ابتلا به سرطان است که آنتی‌اکسیدان گیاه گل گاو زبان با استرس مبارزه می‌کند.
  • 3- از دیگر خواص گیاه گل گاو زبان می‌توان به بهبود بیماری‌های مفصلی اشاره کرد. این گیاه خاصیت ضد روماتیسم مفصلی دارد و علائم دردناک این بیماری را کاهش می‎دهد. در واقع آنتی‌اکسیدان موجود در گل گاو زبان، التهاب مفصلی را رفع می‌کند.
  • 4- همانطور که اشاره کردیم، دمنوش گیاه گل گاو زبان به نوشیدنی آرام‌بخش معروف است. اگر احساس خستگی می‌کنید یا استرس و اضطراب دارید، یک فنجان از این دمنوش حال شما را بهبود می‌بخشد.
  • 5- بهبود دردهای قاعدگی از دیگر فواید گیاه گل گاو زبان است. این گیاه با تعدیل میزان خونریزی، دردهای قاعدگی را کم می‌کند. برای کاهش علائم سندروم پیش از قاعدگی، شما می‌توانید یک فنجان گیاه گل گاو زبان بخورید.

روش‌های مصرف گیاه گل گاو زبان

از گیاه گل گاو زبان به شیوه‌های مختلفی می‌توان استفاده کرد که در ادامه برای شما شیوه‌های مصرف را آوردیم.

  • 1- یکی از محبوب‌ترین راه‌های استفاده از گیاه گل گاو زبان، دمنوش آن است. طرز تهیه دمنوش گیاه گل گاو زبان ساده است. برای تهیه‌ی آن تنها کافی است گل خشک‌شده‌ی این گیاه را به مدت 10 دقیقه در آب بجوشانید و از خواص آن بهره‌مند شوید.
  • 2- از دیگر مصارف گیاه گل گاو زبان، چای آن است. چای گل گاو زبان بسیار خوش‌طعم است و همانند چای ساده تهیه می‎شود.
  • 3- روغن گیاه گل گاو زبان خاصیت درمانی و زیبایی دارد و در عطاری‌ها می‌توان از آن یافت.
  • 4- عرق گل گاو زبان مصارف درمانی زیادی دارد و در رفع مشکلات گوارشی موثر است.

پاکت بسته بندی گل گاو زبان

با توجه به استقبال مصرف کننده از گل گاو زبان با مزایای چشم گیر بهترین راه برای فروش بیشتر استفاده از پاکت بسته بندی دمنوش میباشد.

از مهم ترین مزایای پاکت بسته بندی زیپ دار در دسترس بودن و امکان سفارش حداقلی میباشد.

که در صورت احتیاج امکان چاپ اختصاصی در سفارش 1000 عددی میباشد.

با توجه به انتخاب مصرف کننده به محصولات بهداشتی و دست نخورده بودن محصولات انتخاب پاکت بسته بندی زیپ دار مانند پاکت شفاف متالایز زیپ گاست از استراتژیک ترین انتخاب ها میباشد.

به دلیل داشتن سایز بندی متنوع و مدل های مختلف پاکت شما به راحتی با توجه به سلیقه شما میتوانید پاکت در اوزان مختلف انتخاب کنید.

با توجه به نیاز کنونی جامعه که بهداشت و سلامت محصول میباشد پاکت بسته بندی زیپ دار این امکان را به شما میدهد که به بهداشتی ترین شکل ممکن محصول خود را بسته بندی کنید.

سخن زیپ پک

امروزه با توجه به تنوع برند ها تأمین کننده های گل گاو زبان باید در قسمت بسته بندی به گونه ای عمل کرد که در نگاه اول مصرف کننده را به خود جلب کند.

پس با در نظر گرفتن یک ایده جدید در بسته بندی و چاپ اطلاعات محصول و برند خود به گونه ای عمل کنید که تمام فاکتور های به روز را در بر بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *