پاکت بسته بندی کود آهن

پاکت بسته بندی کود اهن

پاکت بسته بندی کود آهن

برای بسته بندی کود آهن، ابتدا به نحوه تولید و شرایط نگهداری میپردازیم؛ سپس پاکت بسته بندی کود را بررسی میکنیم.

کود چیست؟

به موادی که از یک یا چند عنصر تشکیل شده و یا به عبارت ساده تر به مواد ارگانیک و یا غیر ارگانیک که قسمتی از مواد غذایی درختان و یا گیاهان را تامین کرده و با تقویت خاک موجب افزایش رشد و باروری گیاهان می شود کود میگویند.

کاربرد کلات آهن

انواع خاصی از خاک مانند خاک رس گچی خاک بیش از حد آبیاری یا خاک هایی با پی اچ بالا میتواند باعت شود که اهن موجود، در دسترس ریشه گیاهان قرار نگیرد یا بطورکل در دسترس نباشد. آهن یک یون فلزی است که می تواند به اکسیژن و هیدروکسید واکنش نشان دهد. وقتی این اتفاق می افتد، آهن برای گیاهان بی فایده است، زیرا آنها قادر به جذب آن در این شکل نیستند. برای اینکه آهن را به راحتی برای گیاهان در دسترس قرار دهد، از یک محافظت کننده برای حفاظت از آهن در برابر اکسیداسیون، جلوگیری از شسته شدن آن از خاک و نگه داشتن آهن به شکلی استفاده می شود که گیاهان بتوانند از آن استفاده کنند.

انواع کلات آهن

شلاتورهای اهنی مولکول های کوچکی هستند که به یون های فلزی متصل میشوند تا ریز مفذی هایی مانند اهن را راحت تر در دسترس گیاهان قرار دهند.شاید برای شما جالب باشد که بدانید کلمه کلات از کلمه لاتین chlet گرفته شده است که به معنی پنجه خرچنگ است. مولکول های شلاتور مانند یک پنجه محکم بسته به دور یون های فلزی می پیچند. استفاده از آهن بدون شلاتور می تواند اتلاف وقت و هزینه باشد زیرا ممکن است گیاهان نتوانند آهن کافی را قبل از اکسیده شدن یا شسته شدن از خاک جذب کنند.

Fe-EDDHMA

Fe-EDTA

Fe-EDDHA

Fe-DTPA

Fe-HEDTA

همگی انواع رایج کلات آهن هستند که ممکن است در برچسب کود بیابید. که این نوع کودها به بدلیل حلالیت بالا به عنوان کود هیدروپونیک در بازار موجود است. انواع مختلفی از کلات های آهن وجود دارد که همه ویژگی های خاص خود را دارند. استحکام کلات به شدت به سطح pH محلول بستگی دارد، به عنوان مثال در زیر لایه یا در خاک. چندین کلات در بازار وجود دارد که متناسب با سطح pH در محیط اطراف ریشه است.

اهمیت پاکت در بسته بندی کود آهن

با توجه به توضیحات بالا به این نتیجه میرسیم که کود اهن از جمله محصولاتی است که هم در مصارف صنعتی و هم در مصارف خانگی استفاده میشود.

پس با این کشش بسیار خوب میتوانید با یک بسته بندی درجه یک، سهم به‌سزای از بازار را نصیب خود کنید.

انتخاب پاکت زیپ دار بستگی به سلیقه و مقدار هزینه ای که شما در نظر گرفته اید دارد.

با توجه به حجم فروش و نیاز بازار خود میتوانید در همه اوزان بسته بندی کنید

سخن زیپ پک

شما تولید کننده و تامیین کننده عزیز میتوانید به راحتی با داشتن یک استراتژی فروش مناسب، چه در بحث فروش در داخل، چه برای فروش در خارج از ایران بازار قابل توجهی را سهم خود کنید.

در حال حاضر  بسته بندی باعث ایجاد فضای بصری برای خریدار میشود و این فضای بصری مناسب یعنی فروش بیشتر.در سایت زیپ پک میتوانید انواع پاکت بسته بندی مناسب کود آهن را مشاهده کنید.

امید که پرفروش و بیش‌روزی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *